نجات جان فرد افراط گرای انگلیسی به دست یک سیاه پوست

به گزارش اردکان خبر، اقدام یک شهروند سیاه پوست انگلیسی در نجات جان یک شهروند سفیدپوست افراط گرا و کول کردن آن در درگیری های روز شنبه در لندن با واکنش مثبت رسانه ها و شبکه های اجتماعی روبرو شد.

نجات جان فرد افراط گرای انگلیسی به دست یک سیاه پوست

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش به نقل از شبکه تلویزیونی بی بی سی، روز شنبه در لندن، پایتخت انگلیس که به درگیری میان معترضان، راست گرایان افراطی و نیرو های پلیس لندن نیز انجامید، بیش از 100 معترض را راهی بازداشتگاه کرد.

پاتریک هاتچینسون، یک شهروند سیاه پوست انگلیسی در جریان این درگیری ها جان یک شهروند سفیدپوست راست افراطی را با کول کردن و خارج کردن آن از میان مهلکه درگیری نجات داد.

این اقدام پاتریک هاتچینسون، فرد سیاه پوست و یاری به یک شهروند سفیدپوست افراط گرا، با واکنش مثبت بسیار زیادی در شبکه های اجتماعی و رسانه های دنیا روبرو شده است.

هاتچینسون در مصاحبه با بی بی سی گفت: من و دوستانم فقط از کشته شدن یک انسان جلوگیری کردیم. اگر یاری نمی کردیم شرایط به خوبی پیش نمی رفت. من او را کول کردم و به سمت یک ماشین امداد بردم و از صحنه خارج کردم.

پاتریک هاتچینسون، شهروند سیاه پوست انگلیسی ادامه داد: ما کاری که باید را انجام دادیم و جلوی کشته شدن یک انسان را گرفتیم.

وی اضافه نمود: وقتی دیدیم این فرد روی زمین افتاده و زیر مشت و لگد است با دوستانم سریعا وارد عمل شدیم، من او را کول کردم و دوستانم دور من حلقه زدند تا بتوانم او را از صحنه خارج کنم.

این شهروند سیاه پوست گفت: درحالی که ما کوشش می کردیم او را از صحنه درگیری خارج کنیم همچنان افرادی بودند که می خواستند او را بزنند. من فقط به این فکر کردم که یک نفر روی زمین افتاده است، به چیز دیگری فکر نکردم.

هاتچینسون با اشاره به قتل بی رحمانه جورج فلوید، به دست پلیس نژادپرست آمریکایی نیز گفت: اگر دیگر افسران پلیس آمریکا که نظاره گر بودند هم فقط نگاه نمی کردند و مثل من ودوستانم مداخله می کردند فلوید اکنون زنده بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 177

به "نجات جان فرد افراط گرای انگلیسی به دست یک سیاه پوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجات جان فرد افراط گرای انگلیسی به دست یک سیاه پوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید