نعمتی: امیدوار هستیم در بخش کسب سهمیه المپیک یک اتفاق خوب را رقم بزنیم

به گزارش اردکان خبر، عضو تیم تیراندازی با کمان کشورمان گفت: هم من و هم دیگر کمانداران امیدوار هستیم که در بخش کسب سهمیه المپیک یک اتفاق خوب را رقم بزنیم.

نعمتی: امیدوار هستیم در بخش کسب سهمیه المپیک یک اتفاق خوب را رقم بزنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، زهرا نعمتی در مورد شرایط تمریناتش، اظهارداشت: در حال حاضر در کنار ورزشکاران المپیکی در اردو هستم. با حمایت کمیته پارالمپیک خوشبختانه به نسبت شرایط خوبی دارم. هم من و هم دیگر کمانداران امیدوار هستیم که در بخش کسب سهمیه المپیک یک اتفاق خوب را رقم بزنیم.

وی در مورد بازدید بانوان نماینده مجلس از اردوی تیراندازی با کمان و درخواست وی به نمایندگی از ورزشکاران، گفت: این افتخار را داشتم به عنوان نماینده ورزشکاران صحبت کنم و سعی کردم از دغدغه ای که ممکن است در ورزش بانوان و برای زنان ورزشکار وجود دارد، صحبت کنم و آنها را در جریان قرار دهم و این یک نقد بسیار کوچکی بود.

نعمتی تاکید نمود: ورزش زنان در بسیاری از جاها نسبت به مردان کمتر دیده و مظلوم واقع می گردد. گفتم حتی اسپانسرها به ورزش بانوان اعتماد نمی نمایند تا تبلیغات خود را به آنها بسپارند این در صورتی است که بانوان نشان داده اند می توانند بهترین باشند و روی تبلیغات تاثیر بگذارند. ما امیدوار هستیم در بخش بودجه بتوانند به صورت ویژه زنان ورزشکار را ببینند.

بانوی کماندار کشورمان در مورد حمایت کمیته ملی المپیک، گفت: انصافا همواره حمایت ویژه ای از سوی رئیس و نایب رئیس کمیته ملی المپیک وجود داشته است و هر زمان موانعی برای بانوان المپیکی بوده و هر درخواستی داشتیم خوب نتیجه گرفتیم. امیدواریم این حمایت ها ادامه داشته باشد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 اسفند 1399 بروزرسانی: 27 اسفند 1399 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 559

به "نعمتی: امیدوار هستیم در بخش کسب سهمیه المپیک یک اتفاق خوب را رقم بزنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نعمتی: امیدوار هستیم در بخش کسب سهمیه المپیک یک اتفاق خوب را رقم بزنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید