نمی دانم چه اتفاقی برای شهاب زاهدی افتاده است، او پسر مثبتی است

به گزارش اردکان خبر، به گزارش خبرنگاران، ایگور اسنورنیتسین مدافع اوکراینی تیم فوتبال المپیک دونتسک درباره اینکه آیا اطلاعی از شرایط شهاب زاهدی مهاجم ایرانی این تیم دارد؟ گفت: صادقانه بگویم؛ نمی دانم. به صورت عمیق وارد این ماجرا نشدم. او پیشنهادی داشت و تصمیم گرفت که کجا برود اما نمی دانم چه اتفاقی افتاده است. ما به ترکیه پرواز کردیم و مربی به ما گفت که شهاب رفتار متفاوتی را نسبت به قبل پیش گرفته است. همانطور که می بینید او به تیم دوم منتقل شد. حداقل در این کمپ تمرینی در ترکیه، شهاب با تیم اصلی تمرین نمی کند.

نمی دانم چه اتفاقی برای شهاب زاهدی افتاده است، او پسر مثبتی است

وی در مورد اینکه چه چیزهایی از شهاب زاهدی می داند توضیح داد: من با شهاب صحبت نموده ام اما مصاحبه با او کمی سخت بود. شهاب انگلیسی صحبت می نماید ولی انگلیسی من خیلی خوب نیست. شهاب زبان روسی را یک مقدار متوجه می گردد چون مدتی در اوکراین بوده است. او پسر مثبت و یک فوتبالیست خوب است. نمی توانم چیز بدی درباره شهاب بگویم.

مدافع تیم المپیک دونتسک درباره اضافه شدن یحیی توره به کادر فنی تیم المپیک دونتسک هم گفت: به وسیله اینترنت متوجه این خبر شدم. یک جلسه تمرینی داشتیم و تصمیم گرفتیم این خبر را با کادر فنی چک کنیم و آنها هم تایید کردند. البته که از شنیدن این خبر خرسند شدم. او بازیکن بزرگی بوده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 اسفند 1399 بروزرسانی: 7 اسفند 1399 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 518

به "نمی دانم چه اتفاقی برای شهاب زاهدی افتاده است، او پسر مثبتی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمی دانم چه اتفاقی برای شهاب زاهدی افتاده است، او پسر مثبتی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید