شه بخش: نه تنها به مدال آسیایی بلکه به مدال المپیک فکر می کنم، امیدوارم اردوهایی مانند اردو ازبکستان ادامه داشته باشد

به گزارش اردکان خبر، ملی پوش المپیکی بوکس ایران گفت: نه تنها در پی کسب برترین مدال در آسیا بلکه در پی برترین مدال در المپیک هستم.

شه بخش: نه تنها به مدال آسیایی بلکه به مدال المپیک فکر می کنم، امیدوارم اردوهایی مانند اردو ازبکستان ادامه داشته باشد

دانیال شه بخش در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد برگزاری اردوی مشترک تیم ملی بوکس با ازبکستان گفت: برای اولین بار بود که در اردویی با چنین کیفیت بالایی شرکت می کردم. در زمان حضور در تیم جوانان یک اردوی مشترک با تیم قزاقستان و هند داشتیم، اما سطح کیفی این اردو با آن اردو خیلی تفاوت داشت. ما برای اولین بار اردویی با ازبکستان تیم اول جهان اردو برگزار کردیم، تیمی که در مسابقات المپیک 2016 ریو و قهرمانی جهان روسیه به نام قهرمانی دست یافته بود.

وی توضیح داد: در این اردو با قهرمانان جهان و المپیک تمرین کردیم و بچه ها نهایت استفاده را بردند. امیدوارم اردوهایی در این سطح باز هم تکرار گردد، چرا که واقعاً بچه ها نیازمند اردوهایی با این کیفیت و حضور در مسابقات و تورنمنت های برون مرزی هستند. حضور در اردوها و مسابقات برون بچه های ما را خواهد ساخت. بوکسورهای ایرانی تنها چیزی که کم دارند حضور در مسابقات و اردوهای برون مرزی است. در حال حاضر کشورهایی که در پی رشد در بوکس جهان هستند چنین برنامه هایی را انجام می دهند و نتیجه آن را هم دریافت می نمایند.

ملی پوش المپیکی بوکس ایران در مورد تعداد کشورهای حاضر در اردوی ازبکستان گفت: با تیم ازبکستان و الجزایر اردو داشتیم و بعد از بازگشت ما تیم های قزاقستان و اردن هم به این کشور سفر کردند تا با ازبک ها اردوی مشترک داشته باشند. طبق صحبت هایی که شنیدم قرار است باز هم اردوهایی در این سطح داشته باشیم، اما نمی دانم به صورت دقیق این اردوها با چه کشورهایی خواهد بود.

شه بخش در مورد برگزاری مسابقه تدارکاتی با ازبک ها اضافه نمود: سه، چهار جلسه با تیم دوم ازبک ها بازی کردیم که در مسابقات روسیه حضور داشت و سه، چهار جلسه هم با تیم اول ازبکستان تمرین کردیم و دو جلسه هم با آنها بوکس کردیم.

وی در مورد تاثیر برگزاری این اردو در نتایج تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا تاکید نمود: کسب مدال در مسابقات قهرمانی آسیا هیچ تفاوتی با کسب مدال در مسابقات جهانی ندارد. رقبای سختی در آسیا داریم که حرف زیادی در سطح جهان دارند و قهرمان المپیک و جهان می شوند. کار ما در مسابقات قهرمانی آسیا سخت است، اما بچه ها از لحاظ روحی و فنی در شرایطی قرار دارند که برترین مدال آسیا را کسب نمایند. من هم نه تنها در پی کسب برترین مدال در آسیا بلکه در پی برترین مدال در المپیک هستم.

ملی پوش بوکس ایران در مورد اینکه توقع کسب مدال از بوکس ایران در مسابقات المپیک منطقی است، توضیح داد: بوکسورهای ایران فقط از لحاظ حضور و تجربه مسابقات و اردوهای بین المللی ضعف دارند. احساس می کنم بوکسوری که در آسیا و المپیک پیروز به کسب مدال گردد، نابغه است و توانسته از استعداد خود استفاده کند. با این حال از فدراسیون و علیرضا استکی سرمربی تیم ملی تشکر می کنم که به من لطف داشتند و شرایط حضور مربی من را در تیم ملی و قهرمانی آسیا فراهم کردند و مطمئن هستم با این زحماتی که کشیدیم بدون نتیجه از امارات بازنخواهیم گشت.

شه بخش در مورد کار کردن با علیرضا استکی گفت: استکی بسیار مربی بامعرف و خوش اخلاقی است. او با همه بچه های تیم ملی رفیق است و همه کوشش خود را انجام می دهد با در نظر داشتن رابطه شاگرد و استادی با همه بچه ها رفیق باشد. استکی اعتقاد دارد ما همه برای یک هدف می جنگیم و برای رسیدن به نتیجه باید دست در دست هم بدهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 775

به "شه بخش: نه تنها به مدال آسیایی بلکه به مدال المپیک فکر می کنم، امیدوارم اردوهایی مانند اردو ازبکستان ادامه داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شه بخش: نه تنها به مدال آسیایی بلکه به مدال المپیک فکر می کنم، امیدوارم اردوهایی مانند اردو ازبکستان ادامه داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید