واکنش آذری جهرمی به قهرمانی استقلال

به گزارش اردکان خبر، خبرنگاران: استقلال قهرمان لیگ برتر شد تا طرفداران این تیم بامداد متفاوتی را تجربه نمایند. شاگردان فرهاد مجیدی اختلاف را با رقیب دیرینه به 9 امتیاز رساندند و در فاصله 3 هفته مانده به انتها، به لطف گل زده در خانه رقیب، جام را به دست آوردند.

واکنش آذری جهرمی به قهرمانی استقلال

به گزارش خبرنگاران، واکنش ها نسبت به قهرمانی استقلال در فضای مجازی و حقیقی زیاد بوده است، ولی شاید بسیاری از استقلالی ها منتظر این لحظه بودند تا حال محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات دولت روحانی که پرسپولیسی دوآتشه است و همیشه برای استقلالی ها کری خوانی می کرد را بپرسند. این اتفاق دیشب رخ داد و با قهرمانی استقلال با واکنش آذری جهرمی همراه داشت. کاربری در توییتر، بعد از قهرمانی استقلال با تگ کردن آذری جهرمی پرسیده در چه حالی لنگی؟. آذری جهرمی هم پاسخ داده است: فکر کن در یک بازی 5 بر صفر جلو باشی، بعد نتیجه بشود 5 بریک. حس ما پرسپولیسی ها اینطوری است. آذری جهرمی البته در سرانجام قهرمانی استقلال را تبریک گفته و نوشته: مبارکتان باشد.

اشاره به 5 بر یک که آذری جهرمی آن را در توییتر مطرح نموده به 5 قهرمانی متوالی پرسپولیس برمی شود که در فصول اخیر به دست آمد. او با اشاره همین مورد همچنان به کری خوانی هایش برای استقلالی ها ادامه داده است.

منبع: فرارو
انتشار: 12 تیر 1401 بروزرسانی: 12 تیر 1401 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 1136

به "واکنش آذری جهرمی به قهرمانی استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش آذری جهرمی به قهرمانی استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید