وزارت جهاد کشاورزی اصلاح قیمت تخم مرغ را تکذیب کرد

به گزارش اردکان خبر، در حالی که ظهر امروز رئیس اتحادیه مرغداران از اصلاح قیمت تخم مرغ اطلاع داد، بعدازظهر امروز مدیرکل دفتربازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی اصلاح قیمت را به طور کل تکذیب کرد.

وزارت جهاد کشاورزی اصلاح قیمت تخم مرغ را تکذیب کرد

به گزارش ایسنا، حمید کاشانی ظهر امروز در گفت وگویی با ایسنا، از توافق اتحادیه مرغداران با وزرات جهادکشاورزی بر سر قیمت نو تخم مرغ اطلاع داد و اظهار داشت که قیمت هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری 47هزار و 300 تومان و برای مصرف کننده نیز 56 هزار تومان مشخص شده است.

این اتحادیه بعلاوه در نامه ای به تشکل های استانی خود اعلام نموده است که با در نظر گرفتن سود منطقی برای تولیدکنندگان و نظر به اجماع در قیمت تمام شده در جلسه مشترک دفتر بازرگانی داخلی معاونت توسعه بازرگانی، دفتر امور طیور تولیدات دامی و اتحادیه مرکزی مرغ تخمگذار، قیمت تخم مرغ خوراکی درب مرغداری 47هزار و300تومان و برای مصرف کننده 56 هزار تومان اعلام می گردد.

این اظهارات در حالیست که مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزرات جهاد کشاورزی اصلاح قیمت تخم مرغ را تکذیب کرد.

مسعود امراللهی در گفت وگو با ایسنا، اظهار داشت: قیمت هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری همچنان همان 39هزار و 500 تومان و برای مصرف کننده نیز 47 هزار و 200تومان است و با فروش تخم مرغ بالاتر از قیمت های مذکور برخورد خواهد شد.

وی اضافه نمود:قیمت تخم مرغ باید در ستاد تنظیم بازار مصوب گردد و این اصلاح قیمت هیچ مصوبه ای از ستاد ندارد.

منبع: فرارو
انتشار: 7 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1402 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 1290

به "وزارت جهاد کشاورزی اصلاح قیمت تخم مرغ را تکذیب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت جهاد کشاورزی اصلاح قیمت تخم مرغ را تکذیب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید