پدر ترانه علیدوستی تصمیم بزرگی گرفت !

به گزارش اردکان خبر، خبرنگاران: حمید علیدوستی از سینماگران بیشتر فیلم دارد! او دخترش ترانه علیدوستی را وارد عرصه بازیگری کرد.

پدر ترانه علیدوستی تصمیم بزرگی گرفت !

ترانه علیدوستی بازیگر مطرح بسیار بی حاشیه ای است که از محبوبیت بسیاری برخوردار است. ترانه علیدوستی دختر حمید علیدوستی است. ترانه علیدوستی با زمینه سازی پدرش وارد بازیگری شد. ترانه علیدوستی در فیلم من ترانه پانزده سال دارم ایفای نقش کرد.ترانه علیدوستی از ستاره های دو دهه اخیر سینماست.

به گزارش خبرنگاران، ترانه علیدوستی یکی از ستاره های محبوب سینمای ما در دو دهه اخیر بوده و هواداران بیشماری دارد ، اما ورزش دوستان قدیمی خوب به خاطر دارند که معروفیت پدر ترانه در روزگار اوج ، از معروفیت این روزهای دخترش هم بیشتر بود !

حمید علیدوستی مهاجم ملی پوش تیم ملی ایران ، پس از پیروزی انقلاب اولین لژیونر های فوتبال ما شد که در آلمان بازی کرد . حمید علیدوستی در کنار فوتبال به دو چیز بسیار علاقه داشت ؛ اول کتاب و دوم سینما !

او در منزلش آرشیو بی نظیری از فیلم های برجسته تاریخ سینما و کتاب های نایاب داشت و در آلمان به برترین شکل این گنجینه هنری را تقویت کرد . ترانه از کودکی به جای اسباب بازی با فیلم و کتاب خو گرفت و به جای بازی کتاب می خواند و فیلم می دید. همین مساله علت رشد شگفت انگیز این استعداد در 15 - 16 سالگی و فاصله ای که با همسالان خود پیدا کرد ، شد . همین آرشیو بی نظیر منزلشان بود که ترانه را لااقل 20 سال از سایر بازیگران جلو انداخت ، چرا که به راحتی می توانست کار هر بازیگری را در هر فیلمی که بخواهد دنبال کند .

آرشیو حمید علیدوستی حتی در میان سینماگران هم کم نظیر است و او از ابتدا دخترش را به سمت هنر هدایت کرد . همو بود که دخترش را برای تست در فیلم من ترانه پانزده سال دارم به دفتر آقا رسول برد و ....

منبع: رکنا
انتشار: 9 دی 1400 بروزرسانی: 9 دی 1400 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 963

به "پدر ترانه علیدوستی تصمیم بزرگی گرفت !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پدر ترانه علیدوستی تصمیم بزرگی گرفت !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید