پیوند خونی، تلفیق نمایش و موسیقی است

به گزارش اردکان خبر، تهران (پانا) - کارگردان نمایشپیوند خونی گفت پیوند خونی تلفیق نمایش و موسیقی است.

پیوند خونی، تلفیق نمایش و موسیقی است

اشکان صادقی با بیان این مطلب اضافه کرد: این نمایش نوشته آثول فوگارد است که در سال 1961 در آفریقای جنوبی نوشته شده است و مباحثی چون تبعیض نژادی و آپارتاید را مطرح می کند.

این کارگردان گفت: فوگارد در آثارش تلاش می کند تا جدای از تمام تبعیض ها یک انسان برتر را به تصویر بکشد. من اولین بار این نمایش را با ایمان افشاریان(در مقام کارگردان) و در سال 81 در تئاتر شهر روی صحنه بردم و این دومین اجرای من از این نمایش بعد از 19 سال است.

صادقی با اشاره به تغییراتی که این دو اجرا با هم دارند گفت: من در اجرای این دوره، از دیالوگ ها کاستم و بر موسیقی اضافه کردم. البته اهداف مختلفی برای این تغییر داشتم که شاید مهمترین آن ایجاد فضایی دلنشین تر برای مخاطب عام بود تا بیشتر با کار ارتباط برقرار کند.

این کارگردان ادامه داد: به همین منظور سعی کردم چندین ترک از خوانندگان برتر جهان را که مورد پسند اهل موسیقی است در این کار بگنجانم و بعد با همفکری سعید خرمیان دوست آهنگسازم که در این اثر با پیانو اجرا می کند و همچنین پردیس پیرایش که ما را در بخش موسیقی همراهی می کند، به جمع بندی نهایی برسیم.

صادقی اضافه کرد: در واقع اجرای فعلی یک پکیج از تئاتر و موسیقی است که هر روز از ساعت 19 در سالن آبان به روی صحنه می رود.

عوامل این نمایش عبارتند از گروه موسیقی سعید خرمیان و پردیس پیراهش، دستیار کارگردان و برنامه ریز محمد جواد ملک زاده، مدیر اجرایی: رضا گنجی، منشی صحنه سارا سعادت نیا، مدیرصحنه حامد لطفی، مشاور پروژه محمدرضا بهشتیان، طراح صحنه کورش آصف وزیری، طراح گریم عاطفه رضایی، طراح لباس اکرم بایه، دستیاران لباس دریا اسدی و فاطمه بابایی و نیلوفر منفرد، عکاس مونا فاضلی، طراح پوستر غزل امین نیا، روابط عمومی و مدیر تبلیغات علیرضا یونسی

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 15 اسفند 1400 بروزرسانی: 15 اسفند 1400 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 1034

به "پیوند خونی، تلفیق نمایش و موسیقی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیوند خونی، تلفیق نمایش و موسیقی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید