چه نوع غذاهایی بصورت شگفت آوری ناسالم هستند؟

به گزارش اردکان خبر، زندگی امروز- بسیاری از مردم سعی می نمایند رژیم غذایی خود را سالم نگه دارند. با این حال، به لطف تکنیک های بازاریابی و یا بعلت سادگی اعتقاد عمومی، بسیاری از غذاهایی که مردم به طور مرتب استفاده می نمایند، سالم نیستند.

چه نوع غذاهایی بصورت شگفت آوری ناسالم هستند؟

به طور کلی، باید همواره مراقب مواد افزودنی مثل قند یا دانه های فرآوری شده باشیم، چرا که این دید می تواند به فرد یاری کند که تصمیمات تغذیه ای بهتری بگیرد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، تعدادی از غذاهای ناسالم که اغلب مردم ممکن است آنها را سالم بدانند عبارتند از:

بسیاری از نان ها

بسیاری از نان های فرآوری شده مثل نان سفید سبوس را از خمیر نان جدا می نمایند تا نان بافت صافی داشته باشد. این بر بار گلیسمی نان تاثیر می گذارد؛ و جذب کربوهیدرات ها و قندها را کاهش می دهد.

نوشابه های رژیمی

بسیاری از مردم فکر می نمایند که نوشابه های رژیمی نسخه های سالم تری از نوشابه ها هستند. در حالی که نوشابه های رژیمی به علت کمبود قند باعث کاهش کالری می شوند، اما حاوی شیرین نماینده های غیر مغذی مانند آسپارتام هستند. آسپارتام ممکن است روی خلق و خوی تاثیر بگذارد و سبب بروز افسردگی در مصرف نمایندگان گردد.

آب میوه های صنعتی

در حالی که آبمیوه تازه می تواند راه خوب و سالمی برای افزودن میوه به رژیم غذایی باشد، آب میوه های صنعتی به همان مقدار سالم و مفید نیستند. آب میوه حاوی مقادیر زیادی قند است. بنابراین، در حالی که ممکن است انتخاب بهتری نسبت به نوشایه ها باشد ولی در طول روز مصرف کالری بیش از حد را به همراه خواهد داشت.

مسئله دیگر پردازش است، پردازش میوه می تواند باعث کاهش مصرف بعضی مواد مغذی مفید در میوه مانند ویتامین C، کلسیم و فیبر گردد.

منبع: زندگی روز
انتشار: 14 آذر 1400 بروزرسانی: 14 آذر 1400 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 934

به "چه نوع غذاهایی بصورت شگفت آوری ناسالم هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه نوع غذاهایی بصورت شگفت آوری ناسالم هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید