گشت و گذار در قبرس

به گزارش اردکان خبر، به جزیره دیدنی قبرس خوش آمدید

این جزیره کوچک با سواحل بکر و جنگل های کاج دوست داشتنی اش، دل خیلی از جهانگرد ها را برده است. این جزیره 9125 کیلومتر مربعی، بعد از جزایر ساردینا و سیسیل، سومین جزیره بزرگ مدیترانه به شمار میرود.

گشت و گذار در قبرس

در حدود 3000 هزار سال پیش یونانی ها، بر روی این سرزمین زیبا قدم گذاشتند و جوامع آن به دو دسته یونانی و ترک نژادها تقسیم بندی شده است. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید تا نگاهی به این جزیره زیبا داشته باشیم.

این شهر تاریخ دوستان زیادی را از سراسر دنیا به خود جذب می نماید. با سفر به قبرس با آثار باستانی بیرشماری روبرو می شوید که به خوبی تاریخ و تمدن قبرس را به تصویر می کشد. اما اگر دنبال تفریح و تفریح هستید می توانید به سحر ساحلی لارناکا که از تفریحی ترین منطقه ها در جنوب قبرس است، سفری داشته باشید که البته فرودگاه بین المللی قبرس هم در این شهر قرار داد.

قبرس همان طور که می دانید به دونیمه شمالی که ترک ها در آن ساکن هستند و جنوبی که اکثریت یونانی هستند تقسیم شده است . از این فرصت بهره ببرید و به شهر نیکوزیا تنها مرکز دوتکه دنیا سری بزنید. جایی که به وسیله نوار سبز مرزی از هم جدا شده اند و شهروندان دو بخش با ارائه کارت شناسایی می توانند تردد نمایند.

منبع: الی گشت
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 1126

به "گشت و گذار در قبرس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گشت و گذار در قبرس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید