5 کشوری که خورشید در آن ها غروب نمی کند

به گزارش اردکان خبر، در این قطب های گردشگری شب را به ندرت تجربه خواهید کرد.

5 کشوری که خورشید در آن ها غروب نمی کند

طلوع و غروب خورشید یکی از زیباترین چشم انداز ها طبیعی در دنیا به شمار می روند. بسیاری از مردم برای دیدنی طلوع و یا غروب خورشید به اماکن مجذوب کننده و یا رمانتیک در سراسر دنیا سفر می کنند. در این میان منطقه های وجود دارند که مردم آن غروب خورشید را کمتر دیده اند و در عین حال جزو منطقه ها گردشگری پرطرفدار هستند. برای آشنایی با پنج کشوری که خورشید در آن ها غروب نمی کند مطلب ما را در مجله گردشگری دلتا دنبال کنید.

ایسلند یکی از پنج کشوری که خورشید در آن ها غروب نمی کند

ایسلند یک کشور زیبا و دیدنی است که طبیعت آن چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند. یخچال های طبیعی، آتشفشان ها، جنگل ها و آبشارهایی با چشم انداز ها مجذوب کننده، از جمله ویژگی های این کشور زیبا به شمار می روند. وجود نور خورشید در ساعات مختلف شب در ایسلند، باعث می شود تا شما در هر ساعت از شبانه روز، برای انجام هر فعالیتی زمان داشته باشید.

نروژ یکی از پنج کشوری که خورشید در آن ها غروب نمی کند

نروژ از جمله کشورهایی است که عرض جغرافیایی پهناوری دارد. اگر در پی سپری کردن شب های روشن و آفتابی هستید، ما به شما سفر به نروژ در بازه زمانی ماه مه تا اواخر ژوئیه را پیشنهاد می کنیم. این امر سبب شده تا همه افراد نروژ را با نام سرزمین خورشید نیمه شب بشناسند. در نروژ از 24 ساعت یک شبانه روز، حدود 20 ساعت خورشید در آسمان در حال تابش است.

سوئد

اگر به کشور سوئد سفر کنید، مشاهده خواهید کرد که خورشید در نیمه های شب غروب می کند و پس از گذشت مدت زمان کوتاهی، در ساعت 4:30 بامداد طلوع کرده و دوباره شهر را روشن خواهد کرد. اغلب شهرهای سوئد به دلیل داشتن شب های روشن در بیشتر ساعات، بی وقفه در حال فعالیت هستند. برای مثال بیشتر مراکز شهر اسکانسن در سوئد، در تمام طول شبانه روز باز بوده و به افراد خدماتی را ارائه می دهند.

کانادا

شمال غربی کشور کانادا و شهر اینوویک یکی دیگر از پنج کشوری که خورشید در آن ها غروب نمی کند است. در 50 روز از فصل تابستان، خورشید به هیچ وجه در این منطقه ها غروب نکرده و شب ها نیز مانند روز روشن است. برای دیدن جاذبه های بیشتر از دنیا این قلعه گل های جادویی دارد را بخوانید.

فنلاند

کشور فنلاند یکی از پنج کشوری که خورشید در آن ها غروب نمی کند است که علاوه بر تکنولوژی، دارای طبیعتی بکر و دیدنی است. در این کشور می توانید خورشید را حتی در شب ببینید. تعطیلات ملی فنلاند در نیمه تابستان و در بازه زمانی اتفاق می افتد که خورشید همواره در حال تابیدن است.

عدم غروب خورشید و وجود شب و تاریکی در این کشور سبب شده تا مراکز زیادی برای ارائه خدمات به گردشگران، در تمام ساعات شبانه روز دایر باشند. دوچرخه سواری در روشنای شب های فنلاند، امری دور از انتظار و غیر عادی نیست.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب گردشگری سری هم به مطلب در این شهر مردم با دود حمام می گیرند! بزنید.منبع: پیام دلتا
انتشار: 5 اسفند 1401 بروزرسانی: 5 اسفند 1401 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 1267

به "5 کشوری که خورشید در آن ها غروب نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 کشوری که خورشید در آن ها غروب نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید