تور ارزان استانبول: برترین تفریحات و تفریح های استانبول

به گزارش اردکان خبر، استانبول

استانبول قطب مالی و فرهنگی کشور ترکیه می باشد. این شهر یکی از شهرهای تاریخی با آثار کهن بسیار در منطقه اوراسیا است. ویژگی منحصر به فرد استانبول قرار گرفتن بین دو قاره آسیا و اروپا است، از این رو این شهر نقطه استراتژیکی در معاملات تجاری به شمار میرود. ویژگی دیگر استانبول بندری بودن آن است. در حقیقت استانبول یکی از بنادر بزرگ دریای مرمره است. استانبول در دوره های مختلف تاریخی شهر مهمی بوده از این رو آثار باستانی مربوط به دوره های مختلف از رومیان تا مسلمانان را دارا می باشد. جاذبه های توریستی فراوانی مطابق با همه سلایق در استانبول وجود دارد. با ما همراه باشید تا شما را با تعدادی از تفریحات و تفریح های استانبول آشنا کنیم.

تور ارزان استانبول: برترین تفریحات و تفریح های استانبول

بهترین تجربه سفر را با تور ارزان استانبول در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

کشتی های کروز از تفریحات و تفریح های استانبول

استانبول شهری چهار فصل است. با توجه به نزدیکی استانبول به دریا، در تابستان هوای شهر بسیار مرطوب و شرجی است. فصول بهار و پاییز آب و هوای شهر استانبول بسیار مطلوب و ایده آل می باشد، با اینحال در زمستان سرمای هوا می تواند گزنده باشد. وجود تابستان های آفتابی و گرم باعث شده تا تفریحات و تفریح های آبی متنوعی در این شهر وجود داشته باشند.

یکی از تفریحات و تفریح های آبی استانبول، تورهای کشتی سواری گردشگری هستند که در تنگه بسفر انجام می شود. این تنگه مرز آبی دو قاره اروپا و آسیا است. کشتی های تفریحی با میزان های مختلف طول 30 کیلومتری این تنگه را طی می نمایند و گردشگر های بسیاری سوار بر این کشتی ها و قایق ها از منظره ها دریایی و تعدادی از اسکله های استانبول تماشا می نمایند. در حقیقت سوار شدن بر کشتی های کروز یکی از پر هوادار ترین تفریحات و تفریح های استانبول است.

خبرنگاران ارائه دهنده کلیه خدمات گردشگری اعم از تور های داخلی و خارجی آماده است تا سفر های داخلی و خارجی شما عزیزان به شما خدمت رسانی نموده و لحظات به یادماندنی برای شما رقم بزند، تور ترکیه ، تور پاتایا ، تور گرجستان ، تور ارمنستان تور های خارجی پر هوادار و تور های مشهد و کیش از تور های داخلی محبوب برای گردشگران است ، اطلاعات تکمیلی را در لینک زیر دنبال کنید.

پارک های آبی از تفریحات و تفریح های استانبول

با وجود اینکه سفر با کشتی های کروز بسیار هیجان انگیز است، اما نمی تواند در تابستان گرما و شرجی استانبول باعث خنک شدن شما شود. برترین تفریحات و تفریح های استانبول برای خنک کردن تان، پارک های آبی مختلفی هستند که در این شهر وجود دارند. پارک آبی آکوامارین از تفریحات و تفریح های مجذوب کننده استانبول است که در منطقه فاتح واقع شده است. اگر گردشگر هستید و جهت رفتن به آکوامارین را نمی دانید نیازی نیست ناراحت باشید، از تمام نقاط شهر برای این پارک آبی سرویس رفت و برگشت وجود دارد.

محبوب ترین تفریحات و تفریح های آکوامارین، بخش آب های خروشان آن است. در هیچ جا نمی توانید به خوبی آکوامارین از قایق سواری در آبی های خروشان لذت ببرید. بهتر است در روزی به جز یکشنبه به این پارک بروید، زیرا هم گران تر است (ورودی 70 لیر) بعلاوه ورود بچه ها زیر 4 سال در این پارک آبی رایگان است.

[cn-suggest-posts sts=ایرلاین های استانبول stl=https://deltaban.com/airlines-fly-istanbul/ sbs=بلیط هواپیما sbl=https://deltaban.com/flights/]

پارک آبی دلفین در استانبول

آکوامارین پارک آبی پر از هیجان و سرسره های خاص است، اما اگر در پی تفریحات و تفریح های بیشتری هستید باید به بزرگترین پارک آبی استانبول، یعنی پارک آبی دلفین، سر بزنید. سرسره های بزرگ و استخر های خانوادگی و انواع تفریحات و تفریح های دیگر آبی سونامی، سرسره شاه کبرا و … تنها بخشی از پارک آبی دلفین را تشکل داده اند.

در قسمتی دیگر از این پارک، تفریحات و تفریح های دیگری همانند واترپولو، تنیس در زمین های ماسه ای، والیبال ساحلی و شنا در کنار دلفین های دوست داشتنی وجود دارد که باعث می شوند با به یاد آوردن خاطرات این پارک سال ها بعد نیز لبخند به لبتان بنشیند. همانند پارک آبی آکوامارین، برای پارک آبی دلفین نیز سرویس های متعددی در سطح شهر وجود دارند و گردشگر ها را به رایگان با پارک آبی دلفین آشنا می نمایند.

مکان های تماشای از تفریحات و تفریح های استانبول

ممکن است شنا و آب بازی برای بعضی گردشگر ها مجذوب کننده نباشد، اما این باعث نمی شودتفریحات و تفریح هایی برای این قشر در استانبول وجود نداشته باشد. برای افرادی که به مکان های تاریخی علاقه دارند، برترین جا برای بازدید مسجد ایاصوفیه است. این بنا در زمان امپراطوری روم شرقی ساخته شد و در ابتدا به عنوان کلیسا استفاده می شد. پس از سقوط قسطنطنیه (استانبول امروزی) به وسیله امپراطوری عثمانی، کاربرد این کلیسا به مسجد تغییر کرد. بنای زیبای رومی به همراه قبه های زیبا و مناره های بلند، باعث شده که ایاصوفیه به نماد کشور ترکیه و یکی از بناهای مهم تبدیل شود.

کاخ توپکاپی در استانبول

یکی دیگر از تفریحات و تفریح های گردشگر ها، بازدید کردن از موزه ها می باشد. موزه باستان شناسی استانبول یکی از معروف ترین موزه های تاریخ شناسی در جهان به شمار میرود. در این موزه اشیای بسیار نفیسی از کل تاریخ بشر قرار دارند. این موزه به سه بخش، باستان شناسی، اسلامی و شرق کهن تقسیم می شود. موزه تاریخ علم و فناوری در اسلام، یک نمایشگاه همیشگی است که در آن تجهیزات دانشمندان اسلامی از قرن 9 الی 16 میلادی به نمایش در آمده اند. یکی دیگر از بناهای مهم و تاریخی استانبول کاخ توپکاپی است.

این کاخ زیبا بر روی جزیره ای در دریای مرمره ساخته شده است. قدمت کاخ توپکاپی به قرن 15 ام میلادی باز می شود، زمانی که سلطان محمد دوم امپراطور حکومت عثمانی بود. هر سه اثر باستانی موزه باستان شناسی،موزه تاریخ علم و فناوری در اسلام و کاخ توپکاپی در منطقه امینونو واقع هستند و در طی یک روز می توان از هر سه مکان بازدید کرد.

غذا ها و رستوران ها از تفریحات و تفریح های استانبول

یکی از تفریحات و تفریح هایی که گردشگر ها حین بازدید از یک کشور به آن توجه می نمایند، غذاهای خاص آن کشور یا شهر و رستوران ها هستند. معروف ترین کباب ترکیه که معروفیت جهانی دارد و آوازه آن به گوش همه رسیده است، کباب ترکی یا دونر کباب است. کباب ترکی به صورت مرغ و گوشت یا مخلوط آن ارائه می شود. توده بزرگی از گوشت یا مرغ روی سیخی چرخان قرار می گیرند و آشپز با استفاده از کارد دونر به صورت لایه ای اقدام به برش کباب می کند و سپس آن را با سس مخصوص و افزودنی های دیگر سرو می کند.

یکی از غذا هایی که هوادار بسیاری در بین گردشگر ها و مردم استانبول دارد، اسکندر کباب است. برای تهیه این کباب باید تکه های گوشت با سس مخصوص و کره و ماست آماده شوند. ظاهر غذا شبیه به کباب ترکی است اما مزه آن بسیار لذیذ تر از کباب ترکی می باشد.

[cn-suggest-posts sts=همه چیز در خصوص کشتی های کروز استانبول stl=https://deltaban.com/istanbul-cruise-ships/ sbs=رزرو هتل خارجی مقرون به صرفه sbl=https://deltaban.com/hotel-reservation/]

رستوران های استانبول

در استانبول غذاها و رستوران های متنوعی وجود دارند. یکی از این رستوران ها، رستوران 1924 استانبول است که تداعی گر فضای کلاسیک قبل از جنگ جهانی است و انواع غذاهای اروپای شرقی و روسی را سرو می کند. فضای کلاسیک این رستوران به وسیله عکس های سیاه و سفید و طریقه چینش و نوع جایگاه ها کاملا شکل واقعی به خود گرفته است. زمانی که وارد این رستوران شدید، ناگهان حس می دهید از قرن 21 ام به یک قرن عقب تر باز گشته اید. یکی دیگر از رستوران های معروف ترکی رستوران نصرت است.

علت معروفیت این رستوران حضور سرآشپز معروف ترک، نصرت با نام مستعار سالت بی، است. علت معروفیت او تهیه غذاهای بسیار لذیذ و روش ریختن جالب ادویه و نمک روی غذا است. اگر در پی خوردن برترین استیک عمرتان هستید، پیشنهاد می کنیم در تور استانبول حتما به این رستوران سر بزنید! این رستوران و سر آشپز آن، نصرت سالت بی، تبدیل به یکی از تفریحات و تفریح های اصلی ترکیه شده اند.

سفر به این مکان میتواند بسیار مجذوب کننده و هیجان انگیز باشد . در صورتی که علاقمند به سفر های هوایی هستید میتوانید با خرید بلیط چارتر از دغدغه های سفر خود کم کنید . هم چنین برای اقامت راحت تر رزرو هتل نیز میتواند پیشنهاد خوبی باشد.

منبع: دلتابان
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 937

به "تور ارزان استانبول: برترین تفریحات و تفریح های استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان استانبول: برترین تفریحات و تفریح های استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید