شروع عرضه جهانی گوشی های پرچمدار هواوی P50 Pro و P50 Pocket

به گزارش اردکان خبر، شرکت هواوی به طور رسمی شروع عرضه جهانی گوشی های هوشمند پرچمدار نو خود را خاطرنشان کرد.

شروع عرضه جهانی گوشی های پرچمدار هواوی P50 Pro و P50 Pocket

به گزارش خبرنگاران، فاز اول توزیع گوشی های هواوی P50 Pro و P50 Pocket در بیشتر بازار های بین المللی (شامل آسیا و اقیانوسیه، خاورمیانه و آفریقا، اروپا و آمریکای جنوبی) انجام خواهد شد.

گوشی پرچمدار تاشو هواوی P50 Pocket

گوشی P50 Pocket یک گوشی تاشو با طراحی clamshell است. لازم به شرح است که در طراحی کتاب مانند (book-like) همان طور که از نامش بر می آید لولا های دستگاه در کنار آن قرار دارند و مانند یک کتاب باز می گردد. در مقابل در طراحی clamshell لولا ها مانند لپ تاپ در بالای دستگاه قرار دارند. نام clamshell به خاطر شباهت باز شدن این نوع دستگاه ها با صدف های دوکفه ای به این نوع طراحی داده شده است.

این گوشی تاشو با لولای چند بعدی مخصوص شرکت هوآوی ارائه شده است که در هنگام بسته شدن هیچ شکاف یا چین خوردگی ندارد. صفحه نمایش خارجی این دستگاه یک صفحه نمایش یک اینچی است که به شما امکان می دهد اعلان ها، کنترل ها و دوربین ها را در دسترس داشته باشید.

گوشی P50 Pocket داری تنظیمات دوربین سه گانه است. این دوربین ها شامل یک دوربین اصلی 40 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی و یک دوربین 32 مگاپیکسلی Ultra Spectrum برای افزایش مقدار طیف رنگ است.

صفحه نمایش داخلی این گوشی تاشو، یک صفحه نمایش 6.9 اینچی 120 هرتزی OLED با نسبت تصویر 21 به 9 و وضوح تصویر 2790 در 1188 پیکسل است. در بالای نمایشگر یک سوراخ پانچ برای قرار دادن دوربین سلفی 10.7 مگاپیکسلی وجود دارد. نرخ نمونه برداری لمسی 300 هرتزی این گوشی عملکرد فوق العاده روان رابط کاربری EMUI 12 را تضمین کند.

گوشی P50 Pocket را تراشه اسنپدراگون 888 راهنمایی می نماید. اما این گوشی به سرعت شبکه 4G محدود است. البته گوشی P50 Pro نیز همین قابلیت را داراست. انرژی این گوشی تاشو به وسیله یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تامین می گردد که از سوپرشارژ 40 واتی هواوی پشتیبانی می نماید.

گوشی Huawei P50 Pocket در دو نسخه عرضه خواهد شد. نسخه معمولی با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی در رنگ های مشکی یا سفید عرضه می گردد. قیمت این نسخه 1299 یورو خواهد بود.

بعلاوه نسخه شاخصی وجود دارد که دارای 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی است. این نسخه به رنگ Premium Gold و با قیمت 1599 یورو عرضه می گردد. نکته قابل توجه در خصوص این نسخه، طراحی آن است که به وسیله Iris van Herpen صورت گرفته است. خانم هرپن یک طراح مشهور هلندی است که هم در زمینه طراحی لباس و هم در زمینه طراحی دستگاه های الکترونیکی فعالیت می نماید.

گوشی هواوی P50 Pro

گوشی هواوی P50 Pro تابستان 2021 وارد بازار چین شد و اکنون این پرچمدار قرار است در بازار های جهانی نیز عرضه گردد. گوشی P50 Pro دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی OLED با رزولوشن 2700 در 1228 پیکسل و نرخ تازه سازی 120 هرتز است. در بالای نمایشگر نیز یک سوراخ پانچ مرکزی وجود دارد که یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

گوشی Huawei P50 Pro دارای یک سیستم دوربین چهارگانه چشمگیر است که با همکاری شرکت معتبر لایکا پیشرفته است. این سیستم از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین تک رنگ 40 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو پریسکوپ 64 مگاپیکسلی تشکیل شده است.

در حالی که نسخه چینی این گوشی از چیپست Kirin 9000 استفاده می نماید، نسخه جهانی از چیپست اسنپدراگون 888 استفاده خواهد نمود. باتری 4360 میلی آمپر ساعتی این دستگاه از سوپرشارژ 66 واتی هواوی به وسیله اتصال سیمی پشتیبانی می نماید. این باتری مجهز به قابلیت سوپرشارژ 50 واتی بی سیم هواوی نیز می باشد.

گوشی پرچمدار P50 Pro فقط در یک مدل پیکربندی حافظه وارد بازار می گردد. این دستگاه از 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی برخوردار است. پرچمدار هواوی در دو رنگ Golden Black و Cocoa Gold به قیمت 1199 یورو در دسترس خریداران قرار می گیرد.

دیروز پیش فروش هر دو دستگاه در بازار بلغارستان انجام شد. در بلغارستان این گوشی ها با یک جفت هدفون بی سیم هوآوی FreeBuds 4 به صورت رایگان عرضه می شوند. انتظار داریم بسیاری از بازار های دیگر بسته های پیش سفارش مشابهی را ارائه نمایند.

منبع: gsmarena

منبع: فرارو
انتشار: 4 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1401 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 1076

به "شروع عرضه جهانی گوشی های پرچمدار هواوی P50 Pro و P50 Pocket" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع عرضه جهانی گوشی های پرچمدار هواوی P50 Pro و P50 Pocket"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید