ایجاد 120 فرصت شغلی با احداث مجتمع گردشگری در سردابه

به گزارش اردکان خبر، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل گفت: احداث مجتمع گردشگری قیه سویی سردابه با 1000 میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی، 120 فرصت شغلی ایجاد می کند.

ایجاد 120 فرصت شغلی با احداث مجتمع گردشگری در سردابه

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، محمدرضا شایقی ظهر امروز سه شنبه 9 اردیبهشت 99 در بازدید از مجتمع تفریحی گردشگری و آب درمانی قیه سویی سردابه اظهار کرد: توسعه تأسیسات و مراکز اقامتی در راستای رونق صنعت گردشگری و افزایش زیرساخت ها در این حوزه از مهم ترین برنامه ها در اردبیل به شمار می رود.

او مجتمع تفریحی گردشگری و آب درمانی قیه سویی سردابه را از مهم ترین پروژه های بخش گردشگری در اردبیل مطرح نمود و افزود: این مجتمع با حجم سرمایه گذاری بیش از 1000 میلیارد ریالی سرمایه گذار بخش خصوصی، در سردابه احداث می شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اردبیل گفت: این مجتمع در زمینی به مساحت 12 هزار مترمربع در حال اجراست که با بهره برداری از آن برای 120 نفر اشتغال زایی خواهد شد.

او با اشاره به شروع احداث این پروژه از سال 88 بیان نمود: عملیات اجرایی هتل پنج ستاره مجتمع در مرحله خاک برداری و در مرحله پی ریزی بوده و اقامتگاه های بوم گردی نیز به تعداد 14 باب با 30 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

شایقی با اشاره به پیشرفت فیزیکی 30 درصدی احداث رستوران در سه طبقه شرح داد: آب درمانی مجتمع مورد بهره برداری قرارگرفته و تلاش و جدیت بر این است تا زمینه برای بهره برداری سایر تأسیسات نیز فراهم شود.

او گفت: این مجموعه که در منطقه نمونه گردشگری سردابه واقع شده است، افتتاح کامل آن می تواند رونق هر چه بیشتر در منطقه را فراهم آورد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 7 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 31

به "ایجاد 120 فرصت شغلی با احداث مجتمع گردشگری در سردابه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد 120 فرصت شغلی با احداث مجتمع گردشگری در سردابه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید