بهترین سواحل جمهوری دومینیکن

به گزارش اردکان خبر، جمهوری دومینیکن به علت آب وهوای عالی، شرایط اقلیمی مناسب و موقعیت جغرافیایی منحصربه فرد خود، دارای سواحل زیبایی است که همه ساله باعث جذب تعداد زیادی از مسافران، در کنار این سواحل زیبا و رؤیایی می گردد. مردم زیادی از سراسر جهان به این سواحل آمده و از تعطیلات خود لذت می برند. برترین امکانات، خط ساحلی زیبا، دریاهای نیلگون، رستوران ها و هتل های لوکس و زیبا و امواج خروشان دریا با نسیمی فرح بخش، ازجمله خصوصیات سواحل دومینیکن است. در بعضی از این سواحل و در مجاورت آن ها، روستاهای زیبایی وجود دارد که بیشتر افراد می توانند علاوه بر لذت بردن از ساحل دریا، در این روستاها اقامت نموده و سفر خوبی داشته باشند. قدم زدن در ساحل، تماشای امواج و انعکاس رنگ زیبای آسمان بر آب های نیلگون، برای همه لذت بخش است. اگر تصمیم دارید سفری به سواحل زیبای شناخته شده و زیبا داشته باشید، ما سواحل دومینیکن را به شما توصیه می کنیم. در ادامه مقاله قبلی، به معرفی دیگر سواحل معروف این منطقه می پردازیم. در ادامه با مجله خبرنگاران همراه باشید.

بهترین سواحل جمهوری دومینیکن

ساحل باهیا د لاس آگولاس

این ساحل دورافتاده و زیبا، به جرئت یکی از زیباترین سواحل جمهوری دومینیکن است. گویی این ساحل از اعماق تاریخ آمده و به تازگی کشف شده است. منظره زیبا و طبیعت بکر آن واقعاً چشم هر بیننده ای را خیره می نماید. این ساحل واقع در نزدیکی شهر پدرنالس، در سواحل کارائیب است. این ساحل باشکوه با گستردگی هشت کیلومتر، دارای شن و ماسه های روشن و شفاف و بخشی از پارک ملی یونسکو است که دارای آب های آرام بوده و یکی از مجذوب کننده ترین سواحل در دومینیکن است. اگرچه این ساحل به علت دورافتاده بودن، زیاد پر رفت وآمد نیست، اما این موضوع چیزی از مجذوب کنندهیت آن کم نمی نماید. ساحل باهیا د لاس، به طور کامل توسعه نیافته و گویی ترکیبی از ساحل با منطقه ها اطراف است. بیشتر بازدیدکنندگانی که به این ساحل می آیند، در باراهونا، اقامت نموده و از سفر خود لذت می برند.

ساحل پلایا خوان

ساحل پلایا خوان، یک ساحل زیبا و پر جنب وجوش است که بازدیدکننده زیادی دارد. ساحلی سرگرم کننده که بیشتر خانواده ها، تعطیلات آخر هفته خود را آنجا می گذرانند. ساحلی زیبا با درختان نخل فراوان در کنار شهر کوچک و ساحلی خوان دولیو که منطقه ای تقریباً پر رفت و آمد است. شن و ماسه های طلایی، محل مناسبی برای بازی بچه ها و غوطه ور شدن در آن، زیر نور خورشید است. این ساحل، واقع در دریای کارائیب و بین سانتو دومینگو و پونتا کانا است. بیشتر گردشگران خارجی از این ساحل تماشا نموده و استراحتگاه های زیادی برای اقامت آن ها وجود دارد.

ساحل پلایا فرونتون

این ساحل زیبا به طور کامل توسعه نیافته و می توان تنها به وسیله قایق و یا یک پیاده روی چهارساعته از پلایا فرونتون، به طور مستقیم به این ساحل دسترسی پیدا کرد. آب های کریستالی و شفاف، ماسه های طلایی و روشن و طبیعت سحرانگیز این منطقه، تقریباً همه آن چیزی را که از یک طبیعت زیبا تصور دارید، به همراه دارد. این منظره سورئال با صخره های زیبای ساحل، تمام شگفتی های طبیعت را در خود جای داده است. این ساحل هم یکی از سواحل منحصربه فرد و طبیعی در جمهوری دومینیکن است.

شما می توانید به وسیله شبه جزیره سامانا هم به این ساحل دسترسی داشته باشید. زمانی که شما خود را به ساحل پلایا فرونتون می رسانید، تصور می کنید که به انتهای دنیا رسیده اید و پس ازآن دیگر هیچ چیزی وجود ندارد. گویی هیچ اثری از زندگی متمدن وجود نداشته و همه چیز تاریخی و باستانی است. زمانی که شما با قایقی کوچک در آب های این ساحل به گردش می پردازید، تنها با 40 دقیقه گردش، منظرهی از اقیانوس را دور از ساحل می بینید. این ساحل، در هنگام صبح بسیار روشن و زیبا بوده و در هنگام بعدازظهر، کمی سایه دار و رؤیایی می گردد.

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 823

به "بهترین سواحل جمهوری دومینیکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین سواحل جمهوری دومینیکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید