به یک میلیون و دویست هزار نفر اقامت کانادا میدهیم!

به گزارش اردکان خبر، مارکو مندیچینو وزیر مهاجرت کانادا در اوتاوا در یه کنفرانس خبری گفت: تا سه سال آینده به یک میلیون و دویست هزار نفر از کارگران ماهر، بستگان خانواده و متقاضیان پناهندگی اقامت کانادا میدهیم. مارکو مندیچینو این برنامه را یک برنامه بلند پروازانه سه ساله مهاجرتی دولت لیبرال این کشور نامید. بنا به این طرح در سال 2021 یعنی سال آینده به 401 هزار مهاجر، در سال 2022 به 411 هزار نفر و سال 2023 به 241 هزار مهاجر اقامت کانادا به صورت دائم داده میشود. پذیرش این مهاجران هر ساله برابر با 1% جمعیت 37 میلیونی کانادا میباشد. در این طرح به دلیل شیوع ویروس کرونا سالانه حدود 50 هزار نفر به طرح قبلی افزوده شده است. دولت لیبرال کانادا سال گذشته وعده داد بیش از یک میلیون مهاجر در یک دوره سه ساله بپذیرد اما محدودیت های کرونا و سفر، فرایند کار را کند نموده است.

به یک میلیون و دویست هزار نفر اقامت کانادا میدهیم!

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

وزیر مهاجرت کانادا گفت دولت کانادا برای حفظ اقتصاد کانادا، متعهد به استقبال از افراد تازه وارد است. او گفت ما به کارگران بیشتری احتیاج داریم و مهاجرت میتواند راهی برای رسیدن به آن باشد. آقا مندیچینو گفت با داشتن حدوداََ 60% از پذیرفته شدگان در بخش مالی کشور، برنامه ما بر رشد مالی کانادا متمرکز خواهد شد. این طرح در حالی است که آمریکا محدودیت های زیادی را بر پذیرش مهاجران به این کشور وضع نموده است و این برنامه کانادا پیشروانه پنداشته میشود. در این طرح مهاجران پذیرفته شده در سال آینده شامل 232 هزار مهاجر در بخش مالی و بیش از 100 هزار نفر به دلیل وابستگی فامیلی و بیش از 60 هزار نفر در بخش پناهندگی و پذیرش انسان محبت آمیز خواهد بود.

راکل دانچو منتقد محافظه کار این اعداد و ارقام اعلام شده را خیالی خواند و گفت به توجه به محدودیت های مرزی و تعطیلی سفارتخانه ها و دفاتر در دنیا، دولت آمادگی برای آورد این تعداد افراد را ندارد.

منبع: گردشبان
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 15 آبان 1399 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 290

به "به یک میلیون و دویست هزار نفر اقامت کانادا میدهیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به یک میلیون و دویست هزار نفر اقامت کانادا میدهیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید