تاکید وزیر کشور بر پیگیری مصوبات سفر استانی رئیس جمهوری به سیستان و بلوچستان

به گزارش اردکان خبر، وحیدی هدف از سفر خود به استان سیستان و بلوچستان را ارزیابی دقیق برای رفع کردن احتیاج های توسعه ای این استان اعلام نمود و گفت: آخرین شرایط اجرای مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری به استان سیستان و بلوچستان را هم پیگیری خواهم کرد.

تاکید وزیر کشور بر پیگیری مصوبات سفر استانی رئیس جمهوری به سیستان و بلوچستان

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی روز چهارشنبه در فرودگاه زابل در گفتگو با خبرنگاران اضافه نمود: طرح های توسعه بر اساس برنامه توسعه و پیشرفت استان دنبال خواهد شد.

وزیر کشور درباره آب استان سیستان و بلوچستان هم اظهار کرد: در این خصوص با مقامات استانی و نمایندگان مجلس گفتگو خواهیم داشت تا با تعیین شدن اندازه پیشرفت مصوبات مربوطه، اقدامات لازم برای حل این مشکل انجام گردد.

وحیدی در پاسخ به سوال مربوط به معیشت مرزنشینان هم گفت: اقتصاد مرزنشینان همیشه مطرح بوده و در این زمینه طرح هایی وجود دارد؛ اما این طرح ها با توجه به زمینه ها و ظرفیت استان سیستان و بلوچستان به صورت جدی و همه جانبه تقویت می گردد.

وی ادامه داد: با امکانات این استان و منطقه ها همجوار همانند معدن سنگ آهن و تدبیر صحیح در حوزه های تبادلات و بازارچه های مرزی، زمینه های اشتغال در این منطقه ها شکل خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1401 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 1083

به "تاکید وزیر کشور بر پیگیری مصوبات سفر استانی رئیس جمهوری به سیستان و بلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید وزیر کشور بر پیگیری مصوبات سفر استانی رئیس جمهوری به سیستان و بلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید