تحسین مربی برجسته دنیای بدنسازی از هادی چوپان

به گزارش اردکان خبر، چهره مطرح دنیای بدنسازی حمایت خود را از هادی چوپان در رقابت های مستر المپیای 2023 نشان داد و او را لایق تعداد قهرمانی های بیشتری دانست.

تحسین مربی برجسته دنیای بدنسازی از هادی چوپان

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بدون شک مهم ترین دستاورد فردی تاریخ ورزش ایران در سطح بین المللی و خارج از المپیک، قهرمانی هادی چوپان در مسابقات مستر المپیا است. عنوان ارزشمندی که از لحاظ جایگاه و تناسب ورزشی اگر اعتبار آن از طلای المپیک بالاتر نباشد، کمتر هم نخواهد بود.

چوپان که پیشتر سابقه حضور در این مسابقات و کسب عنوان سومی را در کارنامه داشت، در این دوره با عزمی جزم برای این افتخار تاریخی حاضر شد تا در نهایت یکی از مشهورترین جوایز ورزشی دنیا را به افتخاراتش اضافه کند.

حالا میلوس سارسف، مربی برجسته دنیای بدنسازی به ویدئویی که هادی چوپان به تازگی از تمرینات خود منتشر نموده است واکنش نشان داده و برای او نوشته:

هادی، تو برای ما یک قهرمان بسیار محترمی. برای بسیاری از ما، تو لایق کسب بیش از یک عنوان قهرمانی مستر المپیا هستی.

سارسف یکی از چهره هایی است که همیشه از هادی چوپان حمایت نموده و بارها به این موضوع تاکید داشته که او، مستحق قهرمانی در بیش از یک مستر المپیا بوده است. سارسف در مستر المپیا 2023، مربی بدنسازانی چون سامسون داودا و بهروز تابانی خواهد بود.

فصل مقدماتی مستر المپیا به روزهای پایانی خود نزدیک می گردد و این مسابقات، از 11 تا 14 آبان در اورلاندو برگزار خواهد شد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 مرداد 1402 بروزرسانی: 11 مرداد 1402 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 1330

به "تحسین مربی برجسته دنیای بدنسازی از هادی چوپان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحسین مربی برجسته دنیای بدنسازی از هادی چوپان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید