جشنواره کالاها و محصولات فرهنگی در 16 استان برگزار می گردد

به گزارش اردکان خبر، به گزارش خبرنگاران، به نقل از دبیرخانه جشنواره فیروزه، علی فریدونی، مدیر کل مجامع تشکل ها و فعالیت های فرهنگی و دبیر جشنواره کالاهای فرهنگی گفت: پنجمین جشنواره فیروزه سال گذشته درحالی برگزار گردید که آثار برگزیده سه استان خوزستان، سیستان و بلوچستان و گلستان پس از داوری در بخش استانی به این دبیرخانه نیز ارسال شد. جشنواره کالاها و محصولات فرهنگی در حالی در 16 استان برگزار می گردد که همزمان ششمین دوره آن نیز به صورت ملی برگزار خواهد شد.

جشنواره کالاها و محصولات فرهنگی در 16 استان برگزار می گردد

فریدونی با تاکید بر هدف از برگزاری جشنواره های استانی که شناسایی ظرفیت های تولیدات فرهنگی هر استان است، بیان نمود: تولیدنمایندگان، کارآفرینان و هنرمندان می توانند از سامانه جشنواره فیروزه برای شرکت در جشنواره های استانی استفاده نمایند.

بر این اساس تولیدنمایندگان، کارآفرینان و هنرمندان استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، ایلام، بوشهر، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، سیستان بلوچستان، کردستان، کرمانشاه، گلستان، گیلان، مازندران و هرمزگان و می توانند با مراجعه به سایت https://jayezehfiroozeh.farhang.gov.ir برای ثبت نام در این رخداد فرهنگی اقدام نمایند.

بدیهی است که آثار علاقمندان پس از ثبت درخواست در سایت، توسط استان متبوع به صورت مجازی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت. هدایای فرهنگی، نوشت افزار، اسباب بازی و عروسک موضوعات بخش اصلی و خانواده، کالای فرهنگی و کرونا بخش ویژه این دوره معرفی شده اند. آیین اختتامیه ششمین جشنواره فیروزه نیز اسفندماه 99 به صورت مجازی برگزار می گردد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 23 بهمن 1399 بروزرسانی: 23 بهمن 1399 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 487

به "جشنواره کالاها و محصولات فرهنگی در 16 استان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره کالاها و محصولات فرهنگی در 16 استان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید