خبرنگاران طرح زمستانه کتاب در کرمان شروع شد

به گزارش اردکان خبر، کرمان - خبرنگاران - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از شروع اجرای طرح زمستانه کتاب 99، از نهم اسفند در این استان همزمان با سایر نقاط کشور اطلاع داد.

خبرنگاران طرح زمستانه کتاب در کرمان شروع شد

محمدرضا علیزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: علاقمندان و خریداران کتاب می توانند تا 16 اسفند با مراجعه به کتابفروشی های عضو طرح، کتاب های عمومی، کودک و نوجوان و دانشگاهی را با یارانه 25 درصدی تهیه نمایند.

وی اعلام کرد: طرح زمستانه کتاب در 24 کتابفروشی استان کرمان اجرا می گردد که مشارکت کتابفروشی ها نسبت به طرح قبلی پاییزه کتاب، افزایش داشته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان توضیح داد: سقف مجاز خرید برای هر خریدار 2 میلیون ریال است و ارائه تخفیف در این طرح فقط شامل کتاب های چاپی می گردد و سایر کالاهای فرهنگی عرضه شده در کتابفروشی را شامل نمی گردد.

وی ادامه داد: اسامی و مشخصات کتابفروشی های عضو طرح زمستانه کتاب99 در استان در این نشانی https://tarh.ketab.ir/OstanBookShop.aspx?Bid=16 قابل مشاهده است.

علیزاده با اشاره به استقبال علاقمندان از طرح های فصلی فروش کتاب تاکید نمود: در قالب اجرای طرح پاییزه کتاب 99 که از 24 تا 30 آبان برگزار گردید، سه میلیارد و 160 میلیون ریال کتاب در این استان فروخته شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 فروردین 1400 بروزرسانی: 4 فروردین 1400 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 572

به "خبرنگاران طرح زمستانه کتاب در کرمان شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران طرح زمستانه کتاب در کرمان شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید