خبرنگاران ورود مسافر به خراسان رضوی 80 درصد کاهش یافته است

به گزارش اردکان خبر، مشهد-خبرنگاران- معاون مدیریت و هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: ورود مسافر به این استان طی 11 ماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه پارسال 80 درصد کاهش یافته است.

خبرنگاران ورود مسافر به خراسان رضوی 80 درصد کاهش یافته است

محمدصادق براتی روز شنبه با اعلام این مطلب در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تا خاتمه بهمن ماه سال جاری 2 میلیون و 630 هزار و 709 مسافر به وسیله حمل و نقل عمومی جاده ای، ریلی و هوایی وارد استان شده اند که نسبت به پارسال 80 درصد کاهش دارد.

وی ادامه داد: کاهش ورود مسافر به خراسان رضوی به ترتیب طی سال جاری در سفر جاده ای عمومی به استان 87 درصد، ریلی 75 درصد و هوایی 67 درصد ثبت شده است.

معاون مدیریت و هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: ورود مسافران به مشهد نیز به صورت میانگین 77.5 درصد نسبت به پارسال کاهش یافته است.

براتی اضافه کرد: طی این مدت در بخش حمل و نقل عمومی جاده ای به مشهد 84 درصد، حمل و نقل ریلی 75 درصد و حمل و نقل هوایی 69 درصد کاهش ثبت شده است.

وی با بیان این که معین تکلیف در مورد سفر امروز در ستاد ملی مقابله با کرونا انجام می گردد ادامه داد: شرایط استان خراسان رضوی در مواجهه با سفر در ایام نوروز سال جاری مشابه ماههای گذشته، تبعیت از سیاستها و مصوبات ستاد ملی مقابله با کروناست.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 فروردین 1400 بروزرسانی: 17 فروردین 1400 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 597

به "خبرنگاران ورود مسافر به خراسان رضوی 80 درصد کاهش یافته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ورود مسافر به خراسان رضوی 80 درصد کاهش یافته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید