دوربین 200 مگاپیکسلی گلکسی S23 اولترا کاربران را شگفت زده خواهد نمود!

به گزارش اردکان خبر، اکنون که تا رونمایی از سری تازه گوشی های پرچم دار سامسونگ یعنی سری گلکسی S23 زمان زیادی به جای مانده، اما شایعات و برآورد های زیادی در رسانه های خبری منتشر می گردد که اطلاعات خوبی در خصوص این سری در اختیار ما قرار می دهد. به همین دلیل افشاگر معروف و معتبر حوزه فناوری یعنی Ice Universe جزئیاتی را در خصوص قدرتمندترین گوشی این سری یعنی گلکسی S23 اولترا تأیید نموده است. این پرچم دار در واقع از یک دوربین 200 مگاپیکسلی بهره خواهد برد، اما این سنسور هنوز معرفی نشده است. به گفته این افشاگر ظاهراً این سنسور قدرتمند می تواند کاربران گلکسی S23 اولترا را شگفت زده کند.

دوربین 200 مگاپیکسلی گلکسی S23 اولترا کاربران را شگفت زده خواهد نمود!

غول کره ای فناوری در اوایل سال 2022 از سری نو گوشی های پرچم دار گلکسی S22 رونمایی کرد. گل سرسبد این سری گلکسی S22 اولترا است که توانسته با قابلیت های بسیار خوب نظیر نمایشگر 6.8 اینچی سوپر امولد، پشتیبانی از قلم S-Pen، تراشه اگزینوس 2200 یا اسنپدراگون 8 نسل 1، دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی نظر مساعد کاربران زیادی را به خود جلب کند. انتظار می رود که سامسونگ برای ادامه این فرایند روبه جلوی خود در عرضه گوشی های پرچم دار، فوریه سال 2023 (بهمن ماه 1401) از سری نو گلکسی S23 رونمایی کند که مدل S23 اولترا احتمالاً برترین گوشی این سری خواهد بود.

گلکسی S22 اولترا به علت عملکرد دوربینش مورد ستایش کاربران و تحلیلگران بسیار زیادی قرار گرفته و سامسونگ را با وظیفه بسیار مهمی برای عرضه گوشی بهتر از آن، در سال آینده روبرو نموده است. با توجه به اطلاعات نو، به نظر می رسد که گلکسی S23 اولترا نیز با سیستم دوربین بسیار قدرتمندی پا به بازار گوشی های هوشمند پرچم دار بگذارد. همانطور که Ice Universe فاش نموده، گلکسی S23 اولترا از دوربین 200 مگاپیکسلی بهره می برد.

در این مورد شایعات زیادی مطرح شده، اما این افشاگر در گزارش خود به نکته بسیار مهمی اشاره نموده است: گلکسی S23 اولترا در واقع مجهز به یک دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی خواهد بود، اما این سنسور دوربین هنوز معرفی نشده است. در حال حاضر تنها دو سنسور 200 مگاپیکسلی گوشی هوشمند وجود دارد: ISOCELL HP1 و HP3 که هر دو به وسیله سامسونگ فراوری شده اند. HP3 یک سنسور میان رده است و سنسور HP1 در موتورولا X30 پرو یا اج 30 اولترا به کاربران عرضه خواهد شد. در واقع، این افشاکننده تایید می نماید که دوربین 200 مگاپیکسلی این پرچم دار قدرتمند سامسونگ، سنسور HP1 شایعه شده نیست.

در حالی که پیش بینی مشخصات احتمالی سنسور 200 مگاپیکسلی برای گلکسی S23 اولترا سخت است، اما می توان انتظار داشت که این دوربین از سنسور 1/1.22 اینچی HP1 موتورولا اج 30 اولترا آینده عملکرد بهتری خواهد داشت. باید اشاره کنیم که شیائومی 12S اولترا در اوایل این ماه با سنسور یک اینچی IMX989 معرفی گردید و این احتمال وجود دارد که سامسونگ نیز سنسور نو خود را در آینده نزدیک به کاربران معرفی کند.

در حالی اطلاعات چندانی از مشخصات سخت افزاری این گوشی هوشمند پرچم دار در دسترس نیست، اما اخیراً رندرهای مفهومی منتسب به این گوشی به وسیله افشاگری در فضای مجازی منتشر شده است. این تصاویر مفهومی که به وسیله افشاگری به نام Technizo Concept به اشتراک گذاشته شده است، جانشین گلکسی S22 اولترا را با طراحی چشمگیر نشان می دهند که یک ماژول دوربین بسیار عریض روی آن تعبیه شده و از سنسور دوربین بسیار بزرگی نیز بهره می برد. به نظر می رسد که زیر دوربین اصلی یک لنز پریسکوپ واقع شده است و علاوه بر آن دو سنسور دیگر در سمت راست دوربین اصلی به چشم می خورد.

در پنل جلویی لبه های خمیده، حفره نمایشگر برای میزبانی از دوربین سلفی و حاشیه های کم اطراف نمایشگر زیبایی خاصی به گلکسی S23 اولترا داده اند. بعلاوه باید به قلم S-Pen و جایگاه اختصاصی آن در زیر بدنه گوشی اشاره کنیم که از نسل قبلی خود یعنی گلکسی S22 اولترا الگوبرداری شده اند. گلکسی S23 اولترا گویا سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی دارد که قادر است جزئیات بیشتری را در تصاویر ثابت و ویدیوها ارائه دهد. بعلاوه این لنز دوربین می تواند قابلیت فیلمبرداری 4K و 8K را با میدان دید وسیع تری در اختیار کاربران خود قرار دهد. احتمالاً در روزهای آینده شاهد انتشار اخبار دقیق تری در خصوص سری نو گلکسی S23 غول فناوری کره ای خواهیم بود.

منبع: Notebookcheck

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 مرداد 1401 بروزرسانی: 5 مرداد 1401 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 1157

به "دوربین 200 مگاپیکسلی گلکسی S23 اولترا کاربران را شگفت زده خواهد نمود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوربین 200 مگاپیکسلی گلکسی S23 اولترا کاربران را شگفت زده خواهد نمود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید