گلکسی Z Flip 2 در سه ماه دوم سال 2021 راهی بازار می گردد

به گزارش اردکان خبر، این طور که به نظر می رسد، سامسونگ میخواهد گوشی تاشو گلکسی Z Flip 2 (زد فلیپ 2) را در سه ماه دوم سال 2021 رونمایی و راهی بازار کند.

گلکسی Z Flip 2 در سه ماه دوم سال 2021 راهی بازار می گردد

همان طور که می دانید، سامسونگ برای سال آینده برنامه های ویژه ای در سر دارد. از رونمایی زودهنگام سری گلکسی S21 گرفته تا حذف پرچم دارهای نوت، اتفاقات عجیبی هستند که به زودی شاهد آن ها خواهیم بود. در نتیجه حذف پرچم داران محبوب سری نوت هم احتمالا باید شاهد رونمایی از سری گوشی های تاشوی غول کره ای باشیم.

سامسونگ در حال حاضر بزرگترین شرکت در ساخت گوشی های تاشو به حساب می آید و میخواهد سال بعد هم تعداد زیادی از این محصولات را راهی بازار کند. یکی از این گوشی ها، گلکسی Z Flip 2 نام دارد که انتظار داشتیم با سری گلکسی S21 راهی بازار گردد اما گویا این اتفاق رخ نخواهد داد و سامسونگ این محصول را در سه ماه دوم سال آینده رونمایی می نماید.

سامسونگ گلکسی Z Flip را در رویداد آنپکد ماه فوریه و به همراه سری S20 رونمایی کرد. بنابراین بسیاری از کاربران گمان کردند همین برنامه برای گوشی جدید هم تکرار خواهد شد اما از آنجایی که با حذف سری نوت، فضای کافی برای رونمایی از محصولات جدید بوجود می آید، معرفی گلکسی Z Flip 2 هم به سه ماه دوم سال آینده موکول شد.

  • جزئیاتی جدیدی از گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ 2 سامسونگ لو رفت

اگرچه این خبر رسما از سوی سامسونگ منتشر نشده اما منطقی ترین تصمیم ممکن است. چرا که به این صورت، دیگر گوشی های سامسونگ برای فروش یکدیگر مشکل ایجاد نمی نمایند. بدین ترتیب، گلکسی Z Fold 3 هم که احتمالا در نیمه دوم سال آینده و به جای سری گلکسی نوت 21 رونمایی می گردد، از لحاظ فروش مسئله ای برای Z Flip 2 به وجود نخواهد آورد.

با این حال سال آینده سامسونگ کار خود را با معرفی سری پرچم دارهای گلکسی S21 شروع می نماید. این شرکت حتی سفارش 6 میلیون نسخه از این گوشی ها را نیز برای روز عرضه داده که مشابه گوشی های سری S20 است. سپس، چند ماه بعد گوشی تاشوی Z Flip 2 و در نهایت Z Fold 3 این شرکت رونمایی می شوند که گفته می گردد سامسونگ آن ها را در 5 مدل مختلف راهی بازار می نماید. هرچند فعلا تعیین نشده چه چیزی این 5 مدل را از هم متمایز می نماید.

البته به نظر می رسد سامسونگ در نظر داشته باشد نسخه لایت این دو گوشی تاشو را هم راهی بازار کند که در این صورت 4 مدل را شاهد خواهیم بود. با این حال فعلا کمی زود است بخواهیم در رابطه با مدل های مختلف گوشی های تاشوی سامسونگ صحبت کنیم. مسلما در آینده ای نزدیک خبرهای بیشتر و قطعا موثق تری از آن ها منتشر خواهد شد.

  • گلکسی زد فولد 3 احتمالا با دوربین سلفی زیر نمایشگر راهی بازار می گردد

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 دی 1399 بروزرسانی: 7 دی 1399 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 406

به "گلکسی Z Flip 2 در سه ماه دوم سال 2021 راهی بازار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی Z Flip 2 در سه ماه دوم سال 2021 راهی بازار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید