دومین باخت پیاپی نساجی توسط مسی ها رقم خورد

به گزارش اردکان خبر، ملاقات 2 تیم نساجی مازندران و مس رفسنجان که عصر امروز پنجشنبه در قائمشهر برگزار گردید با نتیجه یک بر صفر به سود تیم مهمان خاتمه یافت.

دومین باخت پیاپی نساجی توسط مسی ها رقم خورد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا ، بازی 2 تیم در چارچوب هفته هفتم رقابت های لیگ برتر باشگاه های ایران از ساعت 15 امروز در استادیوم شهید وطنی قائمشهر شروع شد و در 90 دقیقه وقت قانونی این تیم مس رفسنجان بود که توانست میزبان خود را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

تک گل این ملاقات در دقیقه 44 با ضربه سر محمد قاضی ، بازیکن اسبق تیم نساجی به ثمر رسید تا تیم میزبان به دومین شکست پیاپی متوالی خود برسد.

مس رفسنجان با این پیروزی با ارزش و کسب سه امتیاز توانست به 2 پیروزی متوالی دست یابد و با کسب 8 امتیاز از 7 بازی از رده 14 جدول رقابت ها به رده نهم و بالاتر از تیم نساجی مازندران صعود کند. نساجی نیز با این باخت با همان 7 امتیاز از 6 بازی به طور موقت در رده دهم باقی ماند.

قضاوت این بازی بر عهده سعید رحیمی بود و یعقوب رحیمی ،مرتضی یوسف شهرکمک و رضا قاسمی هم در قضاوت او را کمک کردند. محسن ترکی داور بازنشسته و با سابقه ایران نیز ناظر فدراسیون در این بازی بود.

ترکیب تیم ها :

نساجی مازندران در این ملاقات با ترکیب نیما میرزازاد ، حامد شیری ، مجتبی بیزن، سعید بیگی، حسن نجفی ، ایوب کلانتری، محمود قائد رحیمی، میلاد کمندانی(روزبه شاه علیدوستی) ، فرزاد زامهران(شاهین مجیدی) ، کریم اسلامی- مهرداد بایرامی(مصطفی نوروزی) و سرمربیگری وحید فاضلی به میدان رفت.

برای تیم میزبان که سرمربیگری آن را محمد ربیعی بر عهده دارد ،ناصر سالاری ، عقیل کعبی ، حامد نور محمدی ، محسن طرحانی ، مسیح زاهدی ، میثم نقی زاده ( قائم اسلامی خواه) ، سجاد آشوری ، مهرداد رضایی، فراز امامعلی و محمد قاضی(مهرداد آوخت) به میدان رفتند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 بهمن 1399 بروزرسانی: 8 بهمن 1399 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 460

به "دومین باخت پیاپی نساجی توسط مسی ها رقم خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین باخت پیاپی نساجی توسط مسی ها رقم خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید