راهنمای خرید کیسه جاروبرقی سامسونگ، زیمنس و بوش

به گزارش اردکان خبر، رپرتاژآگهی - قطعاً یکی از قسمت های مهم در هر جاروبرقی، کیسه جاروبرقی است که اگر به درستی انتخاب نشود ممکن است آسیب های فراوانی به دستگاه وارد شود. یک کیسه خوب، گرد و غبارها و آشغال ها را به خوبی جمع آوری کرده و عمر دستگاه را طولانی می کند. همچنین انتخاب درست کیسه، باعث کاهش صدا در جاروبرقی و کاهش مصرف انرژی و صرفه جویی در برق را در پی خواهد داشت. در ادامه این مقاله از آی پی امداد همراه ما باشید.

راهنمای خرید کیسه جاروبرقی سامسونگ، زیمنس و بوش

ویژگی های کیسه جاروبرقی

در خرید کیسه جاروبرقی چند نکته را رعایت کنید. بهترین کیسه، کیسه ای است که با جاروبرقی شما سازگاری داشته باشد. از آنجا که جاروبرقی یک وسیله بسیار کاربردی می باشد و ممکن است در هفته چندین بار از آن استفاده کنید بهتر است کیسه جاروبرقی ظرفیت کافی داشته باشد تا هر هفته مجبور به تعویض آن نشوید.

کیسه هایی که امروزه تولید می شوند بیشتر، ضدمیکروب هستند و با لایه های مخصوص، از خروج گرد و غبار جلوگیری کرده و طول عمر موتور جاروبرقی را افزایش می دهند. یک کیسه مناسب باید دارای لایه های مخصوص باشد، خیلی نازک نباشد تا منجر به سوراخ شدگی یا پارگی نشود. معمولاً کیسه جاروبرقی استاندارد ،پنج لایه می باشد. اگر کیفیت کیسه، پایین باشد با خروج آلودگی ممکن است برای افراد در محل، حساسیت ایجاد شده و به سلامت آنها آسیب وارد شود.

از دیگر ویژگی های یک کیسه استاندارد می توان به استفاده از سیستم لمینت اشاره کرد. این کیسه ها با هیچ نوع چسبی متصل نشده اند و از طریق لمینت، لایه ها به هم چسبیده و محکم شده اند. به دلیل مقاومت و کیفیت بالا، پاره نمی شوند و فشاری به موتور وارد نمی شود. معمولاً کیسه هایی که سیستم لمینت در آنها اجرا نشده است صدمات فراوانی را به موتور جاروبرقی وارد می کنند. بیشتر کیسه های جاروبرقی از الیاف میکروفایبر و با سیستم لمینت تهیه می شوند.

انواع کیسه جاروبرقی

اهمیت دادن به انتخاب کیسه مناسب، عمر دستگاه را افزایش می دهد. به هنگام خرید کیسه جاروبرقی می توانید دو نوع کیسه را انتخاب کنید، کیسه های یک بار مصرف یا کیسه های دائمی. هر کیسه، دارای مزایا و معایبی می باشد که شما می توانید با در نظر دریافت تمام جوانب، یک کیسه مناسب را خریداری کنید. هر دو محصول دارای قدرت مکندگی بالا و امکانات مشابهی می باشند. تفاوتی که در آنها می توان اشاره کرد نوع جمع آوری زباله و تخلیه آن می باشد.

ویژگی های کیسه دائمی جاروبرقی

برای خرید کیسه جاروبرقی زیمنس به چند نکته دقت داشته باشید. کیسه های دائمی به هنگام پر شدن باید تخلیه، شستشو، سپس برای استفاده مجدد در جای خود قرار بگیرند. البته تخلیه کیسه های دائمی چندان آسان نمی باشد. از معایب کیسه های دائمی این است که هنگام تخلیه کردن کیسه باید حتماً از ماسک استفاده کنید تا گرد و غبار وارد دهان شما نشود؛ چرا که ممکن است برای سلامتی شما خطر داشته باشد. اگر به خالی کردن کیسه بی توجهی کنید به موتور دستگاه فشار وارد شده و به آن آسیب جدی می رساند. این امکان وجود دارد که کیسه جاروبرقی دائمی، گرد و خاک را به سمت موتور بکشاند.

ویژگی های کیسه یک بار مصرف جاروبرقی

کیسه های یک بار مصرف، بهداشتی تر بوده و از الیاف مرغوب و باکیفیت تهیه شده و در برابر پارگی استحکام لازم را دارند. آنها دارای درپوش هستند. به این معنا که هنگامی که آن را از جاروبرقی جدا می کنید می توانید درپوش را ببندید تا مانع از خروج گرد و غبار و آشغال از کیسه به بیرون شوید. این نوع کیسه ها مجهز به سیستم فیلتراسیون نیز می باشند. طول عمر جاروبرقی و قدرت مکش را افزایش می دهند و تعویض آنها بسیار ساده می باشد. پس از پر شدن فقط کافیست آن را از دستگاه جدا کرده، دور بیندازید و کیسه جدید را جایگزین کنید. توصیه می شود بعد از 5 بار تعویض کیسه جاروبرقی یک بار فیلتر را تعویض کنید.

عدم نیاز به شستشو و تمیز نکردن مخزن نیز از دیگر ویژگی های این محصول می باشد. برای افرادی که دارای آلرژی هستند خرید کیسه جاروبرقی سامسونگ توصیه می شود که با وجود پنج لایه، مانع از انتشار گرد و غبار شده و از بروز حساسیت جلوگیری می کند. کیسه های یک بار مصرف به راحتی در دسترس هستند و می توانید از تمام مراکز فروش لوازم جانبی جاروبرقی آن را تهیه کنید.

کیسه های مقرون به صرفه جاروبرقی

قطعاً استفاده از کیسه های یک بار مصرف، از نظر افزایش عملکرد جاروبرقی نسبت به کیسه های دائمی بهتر خواهد بود؛ اما اینکه در طی یک سال باید برای خرید کیسه های یک بار مصرف، هزینه های زیادی را پرداخت کنید را نیز در نظر بگیرید. در صورتی که با استفاده از کیسه های دائمی، نیازی به هزینه مجدد نمی باشد. اگر از کیسه های دائمی استفاده کنید امکان خرابی در دستگاه وجود دارد. پس توصیه می کنیم با هزینه کمتر برای خرید کیسه جاروبرقی یک بار مصرف، از هزینه بیشتر برای تعمیر جاروبرقی جلوگیری کنید.

زمان خرید کیسه جاروبرقی

توصیه می شود هر زمان که دو سوم از حجم کیسه پر می شود آن را خالی کنید. اگر کیسه بیش از اندازه پر شود منجر به کاهش قدرت مکش شده، به موتور فشار وارد می شود و همچنین گرد و غبار و آشغال ها از روی زمین به درستی جمع آوری نمی شوند. با مشاهده هر یک از این موارد، اقدام به خرید کیسه جاروبرقی بوش کنید.

بالا بردن عملکرد جاروبرقی با انتخاب درست کیسه

به هنگام انتخاب کیسه جاروبرقی باید به توان موتور، قدرت مکش و فیلتراسیون نیز توجه کنید. توصیه می شود از کیسه های کاغذی به هیچ عنوان استفاده نکنید. چرا که رطوبت موجود در کیسه و پر شدن بیش از حد، موجب پارگی آن می شود. با خرید کیسه جاروبرقی یک لایه و نازک، امکان پارگی زیاد می باشد. قطعاً کیسه های چند لایه و ضخیم، مانع از خروج گرد و غبار شده و عمر طولانی تری خواهند داشت. سعی کنید کیسه ای را که خریداری می کنید مخصوص جاروبرقی خودتان باشد تا از میزان مکش آن کاسته نشود. بیشتر کیسه ها از جنس نانو و آستر هستند و شما می توانید تا پنج لایه آنها را تهیه کنید. هرگاه احساس کردید که مکش جاروبرقی کم، صدای جاروبرقی افزایش و فیلترها کثیف شده اند اقدام به تعویض کیسه کنید.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 29 آذر 1399 بروزرسانی: 29 آذر 1399 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 387

به "راهنمای خرید کیسه جاروبرقی سامسونگ، زیمنس و بوش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید کیسه جاروبرقی سامسونگ، زیمنس و بوش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید