تور اروپا: رقبای موتور جستجوی گوگل دست به دامن اتحادیه اروپا شدند

به گزارش اردکان خبر، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، آنها در نامه ای تاکید نموده اند هنوز نتایج مثبتی از رأی آنتی تراست علیه گوگل را رصد ننموده اند.

تور اروپا: رقبای موتور جستجوی گوگل دست به دامن اتحادیه اروپا شدند

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

کمیسیون اتحادیه اروپا در سال 2018 میلادی جریمه ای 4.24 میلیارد یورویی برای گوگل وضع کرد زیرا به طور غیرقانونی از اندروید برای تثبیت سلطه خود بر بازار موتور جستجو استفاده نموده بود. کمیسیون به شرکت دستور داد تا شرایط را برای فعالیت عادلانه رقبای دیگر فراهم کند.

پس از آن گوگل تغییراتی انجام داد و 4 ماه قبل گفت به رقبایش اجازه می دهد برای نصب پیش فرض در سیستم عامل اندروید در اروپا با یکدیگر رقابت نمایند.

اما موتور جستجوی آمریکایی داک داک گو، Ecosia آلمان، Qwant و Lilo فرانسه معتقدند قانونگذاران باید با استفاده از لایحه ای که مارگارت وستاگر (کمیسیونر رقابت اتحادیه اروپا) آن را تنظیم نموده، وجود رقابت در بازار را تضمین نمایند. این لایحه قانون بازارهای دیجیتال نام دارد.

این موتورهای جستجو در نامه ای مشترک به قانونگذاران مجلس اتحادیه اروپا نوشته اند: هرچند در این اواخر تغییراتی ایجاد شده اما به علت وجود محدودیت ها در آن، تصور نمی کنیم تغییر قابل توجهی در سهم بازار موتور جستجوها ایجاد گردد.

به گفته آنها در دستگاه های اندروید منو ترجیحاتی که به کاربران اجازه می دهد موتور جستجوی مورد نظرشان را انتخاب نمایند، روی کروم دسک تاپ یا سیستم های عامل دیگر وجود ندارد و فقط یک بار به کاربران نشان داده می گردد.

قانون بازارهای دیجیتال اتحادیه اروپا پس از تأیید قانونگذاران و کشورهای این منطقه احتمالاً در 2023 میلادی اجرایی گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 894

به "تور اروپا: رقبای موتور جستجوی گوگل دست به دامن اتحادیه اروپا شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا: رقبای موتور جستجوی گوگل دست به دامن اتحادیه اروپا شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید