روسیه فیس بوک و تلگرام را جریمه کرد

به گزارش اردکان خبر، به گزارش خبرنگاران به نقل از آسوشیتد پرس، مقامات روسیه به علت عدم حذف محتوای ممنوع به فیس بوک و تلگرام دستور دادند جریمه ای کلان بپردازند.

روسیه فیس بوک و تلگرام را جریمه کرد

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به طور دقیق تر دادگاهی در مسکو جریمه ای 17 میلیون روبلی (معادل 236 هزار دلار) برای فیس بوک و 10 میلیون روبلی (معادل 139 هزار دلار) برای تلگرام معین کرد. البته هنوز تعیین نیست این دو شبکه اجتماعی چه نوع محتوای ممنوعی را از پلتفرم هایشان حذف نکرده اند.

این دومین بار در این اواخر است که روسیه این دو شرکت را جریمه می نماید. در 25 می به فیس بوک دستور داده شد به علت عدم حذف محتوای غیرقانونی به پرداخت جریمه ای 26 میلیون روبلی بپردازد. یک ماه قبل هم تلگرام به علت عدم حذف محتوای تشویق به تظاهرات در این کشور به پرداخت جریمه ای 5 میلیون روبلی محکوم شد.

این در حالی است که سازمان ناظر بر ارتباطات روسیه سعی دارد شبکه های اجتماعی و شرکت های فناوری را به پیروی از قوانین کشور وادار کند. به همین دلیل پهنای باند توئیتر هم به علت عدم حذف محتوای غیرقانونی محدود شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 مرداد 1400 بروزرسانی: 4 مرداد 1400 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 786

به "روسیه فیس بوک و تلگرام را جریمه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه فیس بوک و تلگرام را جریمه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید