زیباترین زنان تاریخ سینما از دید مردم؛ از مریلین مونرو تا اسکارلت جوهانسون

به گزارش اردکان خبر، الیزابت تیلور که یکی از محبوب ترین ستاره های سینمای کلاسیک بود، در دهه 1990، بزرگ ترین اسطوره زن هالیوود لقب گرفت. او یکی از نخستین سلبریتی هایی بود که زندگی شخصی اش مورد توجه مردم نهاده شد.

زیباترین زنان تاریخ سینما از دید مردم؛ از مریلین مونرو تا اسکارلت جوهانسون

می گویند زیبایی امری سلیقه ای است و به عوامل زیادی بستگی دارد.

با این حال، تعدادی از کاربران وبسایت نظرسنجی Ranker زیباترین زنان معاصر را انتخاب نموده اند.

20- دایان لین

تصویر دایان لین در سال 1979 به عنوان یکی از جوان ترین استعداد های هالیوود روی یک نشریه مُد رفت. او بعلاوه در سال های 2005 تا 2007، در لیست 99 تایی زیباترین زنان جهان قرار داشت. این بازیگر طی دوران فعالیت بازیگری خود جوایز و افتخارات متعددی نیز کسب نموده است.

19- ناتالی وود

ناتالی وود بازیگری را از کودکی شروع کرد و در دوران نوجوانی نامزد دریافت جایزه اسکار شد. در دهه 1970 به عنوان یکی از دلرباترین بازیگران زن انتخاب شد. او را یکی از بزرگ ترین ستاره های تاریخ سینما نیز می دانند.

18- جین سیمور

جین سیمور با بازی اش در نقش های زنان قوی، سرکش و پرشور شناخته می وگردد. او در فاصله دهه های 1980 تا 1990 در چندین سریال تلویزیونی نقش آفرینی کرد که مشهورترین آن ها پزشک دهکده (Dr. Quinn, Medicine Woman) بود که در سال 1996 برای آن برنده جایزه گلدن گلوب شد.

17- هلی بری

هلی بری در مسابقات زیبایی متعددی شرکت داشته است و در سال 1986 در میان فینالیست های مسابقه زیبایی بین المللی دوشیزه زیبا (Miss World) نهاده شد. او گرچه بازیگری را در دهه 1980 شروع کرد، اما در دهه 2000 بود که بعد از بازی در مجموعه فیلم مردان ایکس (X-Men) به شهرتی جهانی دست یافت. او در سال 2001 به خاطر بازی اش در فیلم مهمانی هیولا (Monsters Ball) برنده اسکار برترین بازیگر زن شد.

16- کیت بکینسیل

کیت بکینسیل در کنار بازیگری به مدلینگ هم مشغول بود و در تبلیغات مُد به عنوان مدل حضور داشت. او هم به عنوان بازیگری توانمند شناخت می گردد و هم از سوی چندین نشریه مُد به عنوان یکی از زیباترین و مجذوب کننده ترین ستاره های زن انتخاب شده است.

15- الیزابت تیلور

الیزابت تیلور که یکی از محبوب ترین ستاره های سینمای کلاسیک بود، در دهه 1990، بزرگ ترین اسطوره زن هالیوود لقب گرفت. او یکی از نخستین سلبریتی هایی بود که زندگی شخصی اش مورد توجه مردم نهاده شد.

14- ناتالی پورتمن

ناتالی پورتمن بار ها از سوی نشریات مُد به عنوان یکی از زیباترین زنان انتخاب شده است. او که بازیگری همه فن حریف است، به پایکوبی باله و موسیقی جاز هم آشنا است.

13- جکلین اسمیت

جکلین اسمیت بیشتر با نقشش در نسخه اصلی فیلم فرشتگان چارلی (Charlies Angels) در دهه 1970 شناخته می گردد. با این حال، او فعالیت حرفه ای خود را با مدلینگ شروع کرد و در چندین آگهی تلویزیونی حضور یافت. او نیز از سوی نشریات متعدد مُد به عنوان یکی از زیباترین سلبریتی های عصر خود انتخاب شده است.

12- میشل فایفر

میشل فایفر در 41 سالگی روی جلد یک نشریه مُد رفت و در میان زیباترین سلبریتی های جهان قرار گرفته است. او پردرآمدترین و مجذوب کننده ترین بازیگر زن در دهه 1990 بود. به عقیده منتقدان او توانست ثابت کند توانایی های بازیگری اش ورای زیبایی چهره اش است.

11- الیزابت هرلی

الیزابت هرلی پیش از آنکه تصمیم بگیرد شانس خود را در عرصه سینماو تلویزیون امتحان کند، قصد داشت در پی حرفه حرکات موزون رود و به همین علت در رشته تئاتر تحصیل کرد. او علاوه بر اینکه به عنوان بازیگری زیبا شناخته می گردد، از سوی چندین نشریه به عنوان بازیگری دلربا و مجذوب کننده انتخاب شده است. بعلاوه بار ها در لیست مجذوب کننده ترین افراد جهان نهاده شده است.

10- جسیکا آلبا

جسیکا آلبا سابقه انتخاب شدن به عنوان مجذوب کننده ترین سلبریتی جهان را دارد. با این حال، چیزی که خود دوست دارد با آن سنجیده گردد، توانایی های بازیگری اش است، به همین علت در انتخاب نقش هایش با دقت زیادی عمل می نماید.

9- سلما هایک

سلما هایک در ابتدای فعالیت حرفه ای خود بیشتر با بازی اش در نقش هایی شناخته می شد که زیبایی طبیعی او را به رخ می کشیدند. رسانه ها - عمدتاً نشریات مُد - بار ها او به لقب زیباترین سلبریتی هالیوود داده اند.

8- کاترین زتاجونز

کاترین زتاجونز بازیگری توانمند است که طی دوران فعالیت حرفه ای خود جوایز متعددی دریافت نموده است. در سال 1998، او به جستجو شده ترین سلبریتی در اینترنت بدل شد و در سال 2005 نیز در لیست محبوب ترین ستاره های جهان نهاده شد.

7- سوفیا لورن

سوفیا لورن از بازیگران عصر طلایی هالیوود است و یکی از بزرگ ترین ستاره های زن سینمای کلاسیک لقب گرفته است. او طی دوران فعالیت بازیگری خود جوایز زیادی دریافت نموده است، از جمله: گلدن گلوب، بفتا و اسکار.

6- شارلیز ترون

شارلیز ترون در سال 2016 در لیست تأثیرگذارترین سلبریتی های جهان نهاده شد؛ و گرچه در نوجوانی قصد داشت در پی حرفه حرکات موزون رود، اما در 16 سالگی تصمیم به امتحان کردن مدلینگ گرفت؛ و بالاخره در سال 1995 بود که وارد عرصه بازیگری شد.

5- اسکارلت جوهانسون

اسکارلت جوهانسون در سال 2021 به عنوان یکی از تأثیرگذارترین سلبریتی های جهان انتخاب شد و در سال های 2018 تا 2019، پردرآمدترین ستاره سینما بود.

4- مریلین مونرو

مریلین مونرو را در دهه 1950 نماد زیبایی می دانستند. او چنان اثری داشت که در دهه 1960 چهره اش به یکی از نماد های فرهنگ عامه بدل شد و در سال 1999، در لیست بزرگ ترین اسطوره های عصر طلایی هالیوود نهاده شد.

3- گریس کلی

گریس کلی که بعد ها ملکه کشور موناکو شد در دوران فعالیتش در سینما در چندین فیلم نقش آفرینی کرد. او در دهه 1950 پیروز به دریافت جایزه اسکار شد و حالا به عنوان یکی از بزرگ ترین ستاره های زن سینمای کلاسیک هالیوود شناخته می گردد.

2- راکل ولش

راکل ولش در دهه 1960 از نماد های زیبایی بود و در سال 1974 جایزه گلدن گلوب دریافت کرد. او علاوه بر بازیگری، به عنوان مدل در تبلیغات حضور می یافت و مجری تلویزیون نیز بود.

1- آدری هپبورن

آدری هپبورن، بازیگر سینمای کلاسیک هالیوود از الگو های مُد عصر خود نیز بود و او را یکی از خوش پوش ترین سلبریتی ها می دانند. هپبورن به خاطر زیبایی و استعداد منحصر به فردش به یکی از اسطوره های سینما بدل شد و زندگی و آثار او هنوز در کتاب ها و مستند ها مورد بحث قرار می گیرد.

منبع: روزیاتو

منبع: فرادید
انتشار: 23 دی 1401 بروزرسانی: 23 دی 1401 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 1246

به "زیباترین زنان تاریخ سینما از دید مردم؛ از مریلین مونرو تا اسکارلت جوهانسون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین زنان تاریخ سینما از دید مردم؛ از مریلین مونرو تا اسکارلت جوهانسون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید