سیچوان غربی ، منطقه ای بهشتی در دروازه های تبت ، گالری عکس

به گزارش اردکان خبر، سیچوان غربی، به بخش غربی استان سیچوان در جنوب غربی چین اطلاق می شود. این منطقه به دلیل زمین های ناهموار و کوهستانی، فرهنگ غنی تبتی و زیبایی های طبیعی خیره کننده شناخته شده است.

سیچوان غربی ، منطقه ای بهشتی در دروازه های تبت ، گالری عکس

جغرافیا: سیچوان غربی با چشم انداز ها کوهستانی از جمله بخش شرقی فلات تبت شاخص است. چندین رشته کوه سر به فلک کشیده مانند کوه های هنگدوان و کوه های کیونگلای که بخشی از امتداد شرقی هیمالیا هستند، در این شهر واقع شده است. این منطقه همچنین از طریق دره های رودخانه عمیق، از جمله رودخانه دادو و رودخانه یالونگ تقاطع یافته است.

فرهنگ تبتی: سیچوان غربی دارای نفوذ قوی تبتی است. بسیاری از جوامع تبتی در این منطقه زندگی می کنند و فرهنگ، زبان و آداب مذهبی منحصر به فرد آنها رایج است. بازدیدکنندگان می توانند صومعه ای تبتی را کاوش کنند، شاهد جشنواره های رنگارنگ باشند و مهمان نوازی گرم مردم محلی تبت را تجربه کنند.

کانگدینگ: کانگدینگ که با نام دارتسدو نیز شناخته می شود، یک شهر بزرگ در غرب سیچوان است و به عنوان دروازه ای به این منطقه عمل می کند. این شهر در لبه شرقی فلات تبت واقع شده است و به خاطر چشم انداز ها طبیعی خیره کننده اش شناخته شده است. کانگ دینگ یک مرکز فرهنگی و مالی مهم است که ترکیبی از تأثیرات قومی تبتی، هان چینی و دیگر قومیت ها را به نمایش می گذارد.

علفزار تاگونگ: واقع در غرب سیچوان، علفزار تاگونگ یک علفزار کوهستانی وسیع است که به خاطر زیبایی خیره کننده اش شناخته شده است. چشم انداز ها زیبا از تپه های گرد و کوه های پوشیده از برف ردر آن فراوان دیده می شوند. این منطقه مملو از روستاها، معابد و صومعه های تبتی است که فرصتی برای غوطه ور شدن در فرهنگ محلی تبتی فراهم می کند.

عمل اسلیو معده
رزرو هتل
خرید ساک پارچه ای

ذخیره گاه طبیعی دائوچنگ یادینگ: این ذخیره گاه طبیعی یک جواهر پنهان در سیچوان غربی است. این شهر به خاطر چشم انداز ها طبیعی بکر خود، از جمله قله ای پوشیده از برف، دریاچه های شفاف، و دره ای سرسبز، مشهور است. سه قله مقدس Chenrezig، Jambeyang و Chanadorje از نقاط برجسته این ذخیره گاه هستند که کوهنوردان و علاقه مندان به طبیعت را به خود جذب می کنند.

پیاده روی و پیاده گردی: سیچوان غربی فرصت های عالی برای پیاده روی و ماجراجویی های پیاده روی ارائه می دهد. این منطقه دارای چندین مسیر چالش برانگیز و پرارزش است، از جمله کوه محبوب چهار خواهر (Siguniangshan) و کوه Gongga. این مسیرها بازدیدکنندگان را از طریق چشم انداز ها خیره کننده آلپ، دره های عمیق و روستاهای دورافتاده تبت می گذرانند.

سیچوان غربی بهشتی برای دوستداران طبیعت، جویندگان ماجراجویی و علاقه مندان به تجربه فرهنگ تبت است. چشم انداز ها بکر، میراث فرهنگی منحصر به فرد، و مهمان نوازی گرم، آن را به مقصدی مجذوب کننده برای مسافرانی که در پی تجربه ای بی نظیر در چین هستند، تبدیل کرده است.

عکس ها از Florian Delalée

منبع: یک پزشک
انتشار: 30 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1402 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 1299

به "سیچوان غربی ، منطقه ای بهشتی در دروازه های تبت ، گالری عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیچوان غربی ، منطقه ای بهشتی در دروازه های تبت ، گالری عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید