شیائومی از روتر مش وای فای سه بانده ای با قدرت پوشش دهی 1500 متر مربعی رونمایی کرد

به گزارش اردکان خبر، همان طور که انتظار می رفت؛ شرکت شیائومی دیروز در کنار معرفی گوشی های سری 12، دستبند بند 7، لپ تاپ بوک پرو 2022 و چندین محصول و گجت دیگر، جدیدترین روتر بی سیم خود را نیز معرفی کرد.

شیائومی از روتر مش وای فای سه بانده ای با قدرت پوشش دهی 1500 متر مربعی رونمایی کرد

روتر مش وای فای سه بانده HomeWiFi تازه شیائومی با قیمت 224 دلار فعلا برای بازار چین معرفی شده است. به گفته شیائومی، این روتر بی سیم برای استفاده در مکان ها و فضاهای بزرگ طراحی شده است و می تواند برد موثر 1500 متر مربعی داشته باشد.

شیائومی می گوید این روتر برای آپارتمان های 150 متر مربعی ایده آل است یا می تواند یک ساختمان 5 طبقه به طور 1500 مترمربع را زیر پوشش وای فای خوب ببرد.

این روتر به صورت بسته دو تایی عرضه می گردد که پس از روشن شدن، به طور اتوماتیک یکدیگر را شناسایی نموده و به هم متصل می شوند. به طور همزمان، 10 روتر HomeWiFi به یکدیگر وصل می شوند که در نهایت مساحتی 1500 مترمربعی را زیر پوشش خود می برند.

در زمان معرفی این روتر، گفته شده که یک روتر مش وای فای سه بانده است ولی دقیقا اشاره به باندهای رادیویی آن نشده است. پیش بینی می گردد روتر HomeWiFi شیائومی شامل یک باند رادیویی 2.4 گیگاهرتز و دو باند 5 گیگاهرتز باشد. در خبرها هم آمد که این روتر یک باند 2.4 گیگاهرتز، یک باند 5 گیگاهرتز و یک باند mesh دارد که احتمالا منظورشان باند 5 گیگاهرتز دوم برای اتصال روتر به نودهای دیگر در شبکه مش وای فای به صورت لینک بکهول است.

از دیگر مشخصات این می تواند به 8 آنتن داخلی و 8 آنتن آمپلی فایر اشاره نمود که بالاترین برد موثر برای یک روتر را تضمین می نمایند. 600 دستگاه به طور همزمان می توانند به این روتر وصل شوند؛ بدون اینکه کارایی یا سرعت شبکه افت کند.

این روتر به قابلیت NFC نیز مجهز است تا دستگاه های دیگر بتوانند به وسیله ارتباطات سریع NFC به روتر و وای فای وصل شوند و دیگر احتیاجی به اشتراک گذاری رمزعبور با میهمان ها نباشد.

قطعا باید منتظر اطلاعات و جزئیات بیشتری درباره روتر HomeWiFi شیائومی باشیم. این روتر اولین روتر مش وای فای غول چینی است و احتمالا با استاندارد وای فای 6 عرضه می گردد.

پیش تر، شیائومی روترهای بسیار محبوب و پرطرفدار و را در رده معرفی نموده است و روترهای بسیار خوبی مانند در رده وای فای 5 دارد.

اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا احتیاج به هدایت و یاری دارید؛ پیچ اینستاگرام شبکه چی به آی دی shabakehchi.press@ را فالو و در دایرکت پرسش خود را مطرح کنید تا جواب دهیم.منبع: شبکه چی
انتشار: 2 مرداد 1401 بروزرسانی: 2 مرداد 1401 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 1154

به "شیائومی از روتر مش وای فای سه بانده ای با قدرت پوشش دهی 1500 متر مربعی رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی از روتر مش وای فای سه بانده ای با قدرت پوشش دهی 1500 متر مربعی رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید