شیوع کرونا انقلابی در آموزش و پرورش رقم زد

به گزارش اردکان خبر، معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش فارس گفت: انقلاب آموزشی شکل گرفته در دوران کرونا تحولات جدیدی را در آموزش و پرورش رقم زد.

شیوع کرونا انقلابی در آموزش و پرورش رقم زد

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از شیراز، محمد فیاض پور معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش فارس در ملاقات با گروه های آموزشی ابتدایی اداره کل و نواحی چهارگانه شیراز، از کارشناسان تکنولوژی به عنوان نوآوران و فن آوران آموزشی یاد کرد که در دوران همه گیری بیماری کرونا خوش درخشیدند.

او انقلاب صورت گرفته در این حوزه که به واسطه همت، کوشش و برنامه ریزی مطلوب به سرعت ایجاد و در حال تکامل است را ارزشمند قلمداد و اضافه نمود: روش های سنتی دیگر جوابگوی احتیاج دانش آموزان ما نیست و باید آموزش و پرورش خود را بازسازی و نوسازی می کرد.

فیاض پور بعلاوه برگزاری کارگاه های آموزشی مختلف مانند دوره اسکرچ، تربیت مدرسان میانی فراوری محتوای الکترونیکی و آموزشی، ارتقا سواد ریاضی، تدوین درسنامه های مختلف که به تایید وزارت رسیده و ... را از اقدامات ارزشمند عنوان نمود.

باصری، رئیس اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی استان فارس نیز در این ملاقات ضمن ارائه گزارش کار و برشمردن اهداف و برنامه های سال تحصیلی جاری به ایجاد اتاق فکر برنامه های تکنولوژی و گروه های آموزشی با استفاده از همکاران توانمند و آشنا با فضای آموزشی در راستای ارائه طرح و برنامه ها و ایده های مجذوب کننده آموزشی، آسیب شناسی مسائل آموزشی، ایجاد کانال مشترک کارگاه های مختلف و نظارت های بالینی اشاره نمود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 918

به "شیوع کرونا انقلابی در آموزش و پرورش رقم زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیوع کرونا انقلابی در آموزش و پرورش رقم زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید