ویزای آمریکا: علی قارداشی: فدراسیون جهانی ضمانت صدور ویزای آمریکا را داده است

به گزارش اردکان خبر، رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: اقدامات لازم برای صدور ویزای آمریکا به منظور شرکت در مسابقات قهرمان دنیا را در بازه زمانی مورد نظر از سوی فدراسیون دنیای انجام دادیم.

ویزای آمریکا: علی قارداشی: فدراسیون جهانی ضمانت صدور ویزای آمریکا را داده است

اگر علاقمند به دریافت خدمات ویزای آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شرایط حضور ملی پوشان ایران در مسابقات قهرمانی دنیا به میزبانی آمریکا گفت: رقابت های قهرمانی دنیا قرار است طی روزهای 2 تا 8 آذر ماه به میزبانی آمریکا برگزار گردد. بر همین اساس، ما اقدامات لازم را برای دریافت ویزا و سفر به این کشور انجام دادیم تا با مشکل روبرو نشویم.

وی ادامه داد: ما این اقدامات را طبق آن تاریخی که فدراسیون دنیای اعلام نموده بود ضمانت لازم را برای صدور ویزا می نماید، انجام دادیم، اما تا این لحظه که هنوز ویزا برای هیچ یک از اعضای تیم اعزامی ایران صادر نشده است.

علی قارداشی گفت: ما پیگیری لازم را در این خصوص داشته و حتی موضوع را به فدراسیون دنیای اطلاع داده ایم.

به گزارش خبرنگاران، نوشاد عالمیان، نیما عالمیان و امیرحسین هدایی سه ملی پوش ایران هستند که با راهنمایی جمیل لطف الله نسبی و در دو بخش انفرادی و دوبل قرار است در مسابقات قهرمانی دنیا شرکت نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 897

به "ویزای آمریکا: علی قارداشی: فدراسیون جهانی ضمانت صدور ویزای آمریکا را داده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای آمریکا: علی قارداشی: فدراسیون جهانی ضمانت صدور ویزای آمریکا را داده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید