قلم لپ تاپی که روی کاغذ هم می نویسد

به گزارش اردکان خبر، نمایشگاه CES بالاخره تمام شد و برترین زمان برای این است که محصولات شگفت انگیز نمایشگاه مذکور را مرور کنیم.

قلم لپ تاپی که روی کاغذ هم می نویسد

به گزارش خبرنگاران، یکی از محصولات استثنایی این رویداد قلم لپ تاپ استایلوس MSI Pen 2 است که علاوه بر نمایشگر، روی کاغذ معمولی نیز می نویسد. این محصول از نوک گرافیتی بهره می برد که با نوترین نسخه این شرکت سازگار است. قلم استایلوس MSI Pen 2 با نوترین لپ تاپ های سری Creator Z 17 HX Studio و CreatorPro Z 17 HX Studio عرضه می گردد و مشابه آن را در هیچ جای دیگری پیدا نخواهید کرد.

تعیینات قلم MSI Pen 2

قلم MSI Pen 2 به سیستم بازخورد MPP 2.6 مایکروسافت مجهزشده تا تجربه بهتری از نوشتن روی نمایشگر های لمسی ارائه دهد. این محصول از 4096 سطح فشار پشتیبانی می نماید. براساس آنچه سازنده این قلم می گوید، با هربار شارژ میتوان تا 32 ساعت با آن کار کرد. این تعیینات برای یک قلم استایلوس نو نیست، اما محصول موردبحث قابلیت منحصربه فرد دیگری دارد که هرگز مشابه آن را ندیده ایم.

قلم MSI Pen 2 با وزن 14.5 گرم و نوک گرافیتی، می تواند روی سطح نمایشگر لپ تاپ های MSI و بعلاوه کاغذ معمولی بنویسد.

این که MSI چگونه پیروز به ساخت قلمی با قابلیت نوشتن روی نمایشگر و کاغذ شده است. هنوز مثل یک راز به جای مانده است. یکی از نمایندگان این شرکت اعلام نمود که نوک Pen 2 به صورتی طراحی شده که برای نوشتن روی کاغذ معمولی، به میزان کافی تیز و برای استفاده روی نمایشگر های لمسی نرم باشد تا صفحه را خراش ندهد.

در حال حاضر به نظر می رسد که MSI Pen 2 به عنوان لوازم جانبی به همراه لپ تاپ های Creator Z 17 HX Studio و CreatorPro Z 17 HX Studio که از ماه فوریه روانه بازار خواهند شد، عرضه خواهد شد. هنوز تعیین نیست که این قلم جادویی به طور جداگانه نیز به فروش خواهد رسید یا خیر.

منبع: فرارو
انتشار: 26 دی 1401 بروزرسانی: 26 دی 1401 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 1247

به "قلم لپ تاپی که روی کاغذ هم می نویسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلم لپ تاپی که روی کاغذ هم می نویسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید