لیگ برتر انگلیس، تساوی یاران جهانبخش در خانه برنلی، قدیس ها باز هم باختند

به گزارش اردکان خبر، دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس با تساوی خارج از خانه تیم برایتون و ثبت شکستی دیگر در کارنامه تیم ساوتهمپتون ادامه پیدا کرد.

لیگ برتر انگلیس، تساوی یاران جهانبخش در خانه برنلی، قدیس ها باز هم باختند

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، در چارچوب دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس، امشب (شنبه) دو بازی برگزار گردید که در یکی از آنها تیم فوتبال برایتون در خانه تیم برنلی با نتیجه یک - یک مساوی کرد.

برایتون که همچنان بازیکن ایرانی خود علیرضا دنیابخش را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد، در دقیقه 36 توسط لوئیز دانک گل اول را به ثمر رساند. یوهان گودموندسون اما در دقیقه 53 گل تساوی را برای برنلی به ثمر رساند. با این نتیجه برایتون با 25 امتیاز در رده پانزدهم نهاده شد. برنلی هم با 2 امتیاز کمتر در رده هفدهم است.

در بازی همزمان نیوکاسل در خانه با نتیجه 3 بر 2 میهمان خود تیم ساوتهمپتون را شکست داد تا قدیس ها برای دومین هفته متوالی متحمل شکست شوند.

در ادامه دیدارهای امشب لیگ برتر انگلیس، از ساعت 21 فولام میزبان وستهام خواهد بود و از ساعت 23:30 منچستریونایتد در استادیوم اولدترافورد از اورتون پذیرایی خواهد نمود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 اسفند 1399 بروزرسانی: 16 اسفند 1399 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 535

به "لیگ برتر انگلیس، تساوی یاران جهانبخش در خانه برنلی، قدیس ها باز هم باختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر انگلیس، تساوی یاران جهانبخش در خانه برنلی، قدیس ها باز هم باختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید