مدارس دلفان تعطیل شد

به گزارش اردکان خبر، فرماندار دلفان گفت: با توجه به گزارش های نگران کننده دانشگاه علوم پزشکی لرستان از آمار کرونا در این شهرستان، هرگونه آموزش حضوری تا اطلاع ثانوی در دلفان ممنوع و مدارس تعطیل است.

مدارس دلفان تعطیل شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار ، حشمت بهمنی اضافه نمود: با توجه به گزارش های شبکه بهداشت و درمان مبنی بر شرایط قرمز، سیر تصاعدی و افزایش آمار مبتلایان به کرونا در روز های اخیر هرگونه فعالیت آموزشی به صورت حضوری در تمامی مدارس و آکادمی های نورآباد و منطقه کاکاوند ممنوع شده است.

او تاکید نمود: فعالیت آموزشی در این شهرستان بصورت غیر حضوری و به وسیله شبکه های شاد و آموزش دنبال می گردد بنابراین آموزش و پرورش باید بستر فعالیت های آموزش غیرحضوری را برای تمامی دانش آموزان فراهم نماید.

او یادآور شد: بر اساس گزارش کارشناسان شبکه بهداشت در چند روز گذشته، مدارس به محل تجمع تبدیل شده و دانش آموزان در معرض خطر قرار می گیرند بنابراین مسئولیت هرگونه بازگشایی مدارس بر عهده شخص مدیر آکادمی است.

شهرستان دلفان با 150 هزار نفر جمعیت در شمال لرستان قرار گرفته است و 2 اداره آموزش و پرورش نورآباد و کاکاوند آن حدود 30 هزار دانش آموز را تحت پوشش دارد.

لرستان هم اکنون در شرایط هشدار شیوع کرونا است.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 آبان 1399 بروزرسانی: 8 آبان 1399 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 275

به "مدارس دلفان تعطیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدارس دلفان تعطیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید