مرگ مادر از ترس حمله سارقان مسلح

به گزارش اردکان خبر، تهران (پانا) - سارقان مسلحی که پس از حمله به یک خانه باعث مرگ مادر خانواده شده بودند از سوی پلیس استان البرز دستگیر شدند.

مرگ مادر از ترس حمله سارقان مسلح

به گزارش ایران، سردار عباسعلی محمدیان، رئیس پلیس استان البرز صبح دیروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه اموال کشف شده از مجرمان گفت: تأمین امنیت مردم همواره در اولویت پلیس بوده و به همین منظور نیز با انجام طرح های عملیاتی پلیس به دنبال دستگیری مجرمان و کاهش وقوع جرم در این استان هستیم. در تازه ترین طرح پلیس نیز پیروز به انهدام 33 باند سرقت و دستگیری 103 مجرم سابقه دار شدیم.یکی از باندهای سرقتی که در این طرح دستگیر شدند سارقان مسلحی بودند که پس از ورود به خانه ای در کرج با ایجاد رعب و وحشت باعث سکته قلبی و مرگ مادر خانواده شده بودند. اعضای این باند 11 نفره از سه سال پیش هشت فقره سرقت مسلحانه از خانه های استان البرز را در پرونده خود داشتند.

ارزش ریالی اموال سرقت شده توسط این سارقان خشن سه میلیارد تومان تخمین زده شده است آنها پس از زاغ زنی خانه هایی که زنان طلا و جواهرات داشتند وارد خانه شان شده و نقشه سرقت خود را با تهدید سلاح گرم اجرایی می کردند.

سردار محمدیان با بیان اینکه بخش اعظم وقوع جرایم خرد به معتادین متجاهر برمی گردد، گفت: طی طرح پاکسازی مناطق آلوده بیش از 700 معتاد متجاهر جمع آوری و به کمپ های ترک اعتیاد منتقل شدند. از ابتدای سال تا به امروز نیز سیزده مرحله طرح تهاجمی نیروی انتظامی استان البرز علیه مجرمین اجرایی شده است.

اسیدپاشی به خاطر ارثیه پدری

سردار محمدیان همچنین از دستگیری مرد 40 ساله ای اطلاع داد و گفت: این مرد به خاطر ارثیه پدری هفته پیش در کرج روی صورت خواهرش اسید پاشید. این متهم صبح دیروز توسط کارآگاهان استان البرز شناسایی و دستگیر شد.وی درباره نحوه اسیدی پاشی خود به افسر پرونده گفت: به دنبال کینه ای که از خواهرم داشتم هفته پیش به ملاقات او رفتم همین که او در خانه را باز کرد من روی او اسید ریختم و بعد پا به فرار گذاشتم.

توقیف خودروهای مزاحم در چهارشنبه آخر سال

رئیس پلیس استان البرز همچنین گفت: کسانی که باعث ایجاد مزاحمت یا اقدام منتج به آتش سوزی و سلب آسایش مردم می شوند با دستور قضایی وسیله نقلیه آنها توقیف و فرد متخلف تا انتها تعطیلات بازداشت خواهد شد.

مرخصی به سارقان تا انتها فروردین ممنوع شد

حسن مددی، دادستان عمومی و انقلاب استان البرز نیز در حاشیه این نمایشگاه گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته به سارقان حرفه ای و سابقه دار که در زندان به سر می برند تا انتها فروردین سال آینده مرخصی داده نمی گردد.

وی با اشاره به اینکه براساس ابلاغ صادر شده مقرر شد از اول بهمن امسال تا انتها فروردین ماه به سارقان سابقه دار هیچ گونه اعطای مرخصی صورت نگیرد، گفت: بیشتر سارقان دستگیر شده حرفه ای و سابقه دار هستند که دستگاه قضایی و نیروی انتظامی اجازه جولان به آنها را نخواهد داد.

وی با بیان اینکه مردم باید امنیت، آرامش و آسایش داشته باشند، اضافه کرد: جزای به خطر انداختن امنیت مردم به خطر انداختن آرامش سارقان است و دستگاه قضا در این خصوص هیچ گونه تعارفی ندارد. به سارقان حرفه ای، کسانی که رفتارهای خشن دارند هشدار می دهیم که دستگاه قضایی از این به بعد با همکاری نیروی انتظامی بشدت با آنها طبق قانون برخورد و هیچ حد و مرزی برای مقابله با این افراد نخواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 22 فروردین 1400 بروزرسانی: 22 فروردین 1400 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 608

به "مرگ مادر از ترس حمله سارقان مسلح" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ مادر از ترس حمله سارقان مسلح"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید