مقاله: طرز تهیه معجون هفت مغز با طعمی محشر و عالی

به گزارش اردکان خبر، اگر دوست دارید معجون غلیظ تری داشته باشید، موز ها را قبل از مخلوط کردن در فریزر قرار داده تا یخ بزنند.

مقاله: طرز تهیه معجون هفت مغز با طعمی محشر و عالی

امیدواریم از این مطلب نهایت استفاده را برده باشید؛ از آنجایی که این معجون اساسا از مغزها تشکیل شده، خواندن مقاله خواص آجیل و خشکبار را نیز به شما پیشنهاد می کنیم. نظرات و پیشنهادات خود را در بخش ارسال نظر با ما در میان بگذارید.

سرویس آشپزی - معجون هفت مغز ترکیبی از مغز های بادام درختی، بادام هندی، بادام زمینی، پسته، فندق، گردو، کنجد و پودر نارگیل بوده که همراه با عسل، خرما، زعفران، موز، عرق بهارنارنج و گلاب مخلوط می گردد. بافت این معجون شبیه به اسموتی انبه بوده و طبیعتی گرم دارد؛ معجون مقوی هفت مغز از خواص زیادی برخوردار بوده و برای درمان بیماری های خاصی مصرف می گردد. در ادامه با طرز تهیه این معجون خوش مزه و خواص آن با ما همراه باشید.

معجون هفت مغز یک نوشیدنی غلیظ و مقوی بوده که سرشار از املاح، ویتامین ها و پروتئین های ضروری برای رشد و سلامتی بدن است. این نوشیدنی برای قرار دریافت در رژیم های گیاهی با پروتئین بالا مناسب بوده و افرادی که از خام گیاه خواری پیروی می نمایند، می توانند آن را در برنامه غذایی خود قرار داده و به عنوان یک وعده غذایی کامل مورد استفاده قرار دهند.

منبع مقاله: طرز تهیه معجون هفت مغز با طعمی محشر و عالی

انتشار: 23 مهر 1400 بروزرسانی: 23 مهر 1400 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 882

به "مقاله: طرز تهیه معجون هفت مغز با طعمی محشر و عالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: طرز تهیه معجون هفت مغز با طعمی محشر و عالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید