مهاجرت معکوس تبلیغات کنندگان از اپلکیشن تیک تاک !

به گزارش اردکان خبر، اپلیکیشن اشتراک ویدیوی چینی تیک تاک تبلیغات کنندگان را برای ممنوعیت احتمالی این برنامه در آمریکا آماده نموده و به آنها پیشنهاد داده است که در صورت نمایش داده نشدن تبلیغات، پولشان پس داده گردد.

مهاجرت معکوس تبلیغات کنندگان از اپلکیشن تیک تاک !

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت چاپ کاتالوگ ارزان از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران ، کسب و کار تبلیغات تیک تاک نوپا است و درآمد یک میلیارد دلاری که تیک تاک برای سال 2020 پیش بینی نموده است تنها بخش کوچکی از درآمد بایت دنس، شرکت مادر آن است. اما تیک تاک به فضای محبوب برای برندهایی تبدیل شده که به دنبال جذب مخاطبان جوانی هستند که از این برنامه برای ساخت و اشتراک گذاری ویدیوهای خود استفاده می نمایند.

راب پیرسال، از مدیران آژانس تبلیغاتی هاواس مدیا با اشاره به اطلاعیه ای که از تیک تاک دریافت نموده اند، اظهار کرد: تیک تاک اعلام نموده که همچنان به اجرای توافق های تبلیغاتی ادامه می دهد و اگر نتواند تعهداتشان را انجام دهد، پول تبلیغات نمایندگان را برخواهد گرداند. همچنین در حال همکاری با اینفلوئنسرهای عظیم است تا در صورت ممنوعیت تیک تاک در آمریکا بتوانند به پلتفرمهای دیگر مهاجرت نمایند.

دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا روز پنج شنبه اظهار داشت که از 15 سپتامبر مبادلات اقتصادی شهروندان آمریکایی با اپلیکیشنهای چینی تیک تاک و وی چت ممنوع خواهد شد.

بلیک چندلی، نایب رییس راهکارهای کسب و کار جهانی تیک تاک در بیانیه ای اظهار داشت: ما متعهدیم تا شریک مطمئنی برای برندها، آژانسها و تبلیغات نمایندگان باشیم و تیک تاک اینجا باقی خواهد ماند و سالهای زیادی به فعالیت ادامه می دهد.

بر اساس گزارش رویترز، بعضی از تبلیغات نمایندگان طرح های اضطراری تهیه نموده و در حال آنالیز برنامه های دیگر برای جابجایی بودجه تبلیغاتشان هستند.

به گفته مگان رائو، یکی از مدیران آژانس HYFN، اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس اسنپ چت یکی از گزینه ها برای تبلیغات نمایندگانی است که به دنبال مخاطبان جوان هستند.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 5 مهر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 207

به "مهاجرت معکوس تبلیغات کنندگان از اپلکیشن تیک تاک !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجرت معکوس تبلیغات کنندگان از اپلکیشن تیک تاک !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید