پیوس: حق طبیعی بیرانوند است که دنبال پیشرفت باشد، امیدوارم یحیی با پرسپولیس قهرمان آسیا گردد

به گزارش اردکان خبر، مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد، این تیم با مربیگری یحیی گل محمدی قهرمان آسیا گردد.

پیوس: حق طبیعی بیرانوند است که دنبال پیشرفت باشد، امیدوارم یحیی با پرسپولیس قهرمان آسیا گردد

فرشاد پیوس در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره آخرین شرایط پرسپولیس و اینکه در بازی محبت آمیز این تیم برابر سایپا حضور پیدا نموده بود، گفت: من از نزدیک این بازی را دیدم. فرصتی بود تا دیداری با بچه ها و کادر فنی پرسپولیس داشته باشم. در حال حاضر تمام تیم ها به دلیل تعطیلات سه ماهه مسابقات لیگ برتر با اُفت بدنی بازیکنان روبرو هستند و این در خصوص پرسپولیس هم صدق می نماید. البته پرسپولیس شرایط بدی نداشت و چند بازیکن هم سرحال بودند. طبیعتاً تا آغاز مسابقات لیگ برتر شرایط پرسپولیس بهتر می گردد.

وی در خصوص شرایط پرسپولیس بعد از حضور یحیی گل محمدی در این تیم و اینکه سرخپوشان در حال حاضر شانس اول قهرمانی در لیگ برتر محسوب می شوند، توضیح داد: خوشبختانه پرسپولیس موقعیت خوبی در جدول دارد و برای خودش حاشیه امنیت هم درست نموده است. یحیی هم مربی بااخلاق و توانمندی است و کوشش می نماید تا پرسپولیس در بهترین شرایط ممکن قرار داشته باشد. امیدوارم این مربی با پرسپولیس قهرمان لیگ برتر و آسیا گردد و موفقیت های تیم محبوب ما در سال های آینده هم ادامه داشته باشد.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره احتمال جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس و اینکه آیا رفتن این دروازه بان به ضرر سرخپوشان خواهد شد، توضیح داد: بیرانوند در این چند سال توانست در رده باشگاهی و ملی به بالاترین سطح برسد و به خوبی پیشرفت کند. این بازیکن در جام جهانی هم عملکرد خوبی داشت و حالا این فرصت را دارد که در اروپا فوتبال بازی کند. این حق طبیعی بیرانوند است که دنبال پیشرفت باشد. در صورت جدایی بیرانوند طبیعتاً کادر فنی هم تمهیدات لازم را در نظر می گیرد، ضمن اینکه رادوشویچ هم گلر خوبی است که می تواند از دروازه پرسپولیس محافظت کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 111

به "پیوس: حق طبیعی بیرانوند است که دنبال پیشرفت باشد، امیدوارم یحیی با پرسپولیس قهرمان آسیا گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیوس: حق طبیعی بیرانوند است که دنبال پیشرفت باشد، امیدوارم یحیی با پرسپولیس قهرمان آسیا گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید