کدام گوشی های پرچم دار 2023 برترین سلفی را می گیرند؟ ، مقایسه آیفون 14، گلکسی اس 23، پیکسل 7 و وان پلاس 11

به گزارش اردکان خبر، سلفی گرفتن برای بسیاری از کاربران گوشی های هوشمند قابلیتی مجذوب کننده است، اما در میان گوشی های مدعی، کدام ها برترین سلفی را می گیرند؟

کدام گوشی های پرچم دار 2023 برترین سلفی را می گیرند؟ ، مقایسه آیفون 14، گلکسی اس 23، پیکسل 7 و وان پلاس 11

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فون آرنا، در میان گوشی های پرچم دار 2023، کدام گوشی برترین دوربین سلفی را دارد؟ اینجا 4 گوشی هوشمند Galaxy S23 Ultra ،iPhone 14 Pro/Max Pixel 7 Pro و OnePlus 11 را در شرایط مختلف نوری مقایسه نموده ای که ببینیم کدام می توانند برترین سلفی را بگیرند. در حال حاضر دوربین های سلفی اهمیت بیشتری پیدا نموده اند: از سلفی های مفرح گهگاهی برای به اشتراک گذاری با دوستان در شبکه های اجتماعی تا برگزاری جلسات ویدئویی آنلاین همه به کیفیت خوب دوربین جلوی گوشی وابسته است.

این چهار گوشی موبایل، در شرایط مختلف، تفاوت های زیادی در کیفیت دارند. گوشی گلکسی اس 23 اولترا (Galaxy S23 Ultra) واقعی ترین رنگ پوست را ثبت می نماید و محدوده دینامیکی خوب، تعادل رنگ سفید، نوردهی و دقت رنگ را حفظ می نماید. با وجود این در نور کم، سلفی ها آنطور که انتظار داریم واضح نیستند. در مجموع گلکسی ثابت ترین و برترین گوشی برای سلفی است.

گوشی وان پلاس 11 (OnePlus 11) رنگ های پوستی دلپذیر را با ظاهری ملایم تر به ثبت می رساند که در واقع با چهره انسان سازگار است. گاهی اوقات چهره ها را بیش از حد نورانی می نماید، که می تواند منجر به از بین رفتن جزئیات گردد، اما در نور کم عملکرد خوبی دارد و در میان این 4 گوشی موبایل، شایسته رتبه دوم است.

آیفون 14 پرو با ظاهری بسیار شارپ، رنگ های دلپذیر و جزئیات خوب، قوی ظاهر شده است، اما گاهی اوقات عکس هایی با نوردهی کمی می گیرد، بعلاوه گاهی اوقات تعادل رنگ سفید را اشتباه می گیرد و رنگ پوست در نور کم خوب درنمی آید و حتی می تواند واقعا بد به نظر برسد. اگرچه کیفیت عکس های سلفی آن نزدیک به وان پلاس 11 است، اما به علت عملکرد ضعیف تر در شرایط نور کم، آیفون 14 پرو در جایگاه سوم قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید:

  • چرا آیفون 14 زرد به درد نمی خورد؟

پیکسل 7 پرو، وسیع ترین میدان دید را دارد که گروه های بزرگتری از افراد را در سلفی جا می دهد، اما نوردهی تیره تر و ظاهر بیش از حد متضاد آن می تواند یک نقطه ضعف باشد. این گوشی موبایل در مقابل سه تای دیگر در آزمون رنگ پوست به ویژه در نور کم، شکست می خورد و در جایگاه چهارم می ایستد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 اسفند 1401 بروزرسانی: 25 اسفند 1401 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 1275

به "کدام گوشی های پرچم دار 2023 برترین سلفی را می گیرند؟ ، مقایسه آیفون 14، گلکسی اس 23، پیکسل 7 و وان پلاس 11" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام گوشی های پرچم دار 2023 برترین سلفی را می گیرند؟ ، مقایسه آیفون 14، گلکسی اس 23، پیکسل 7 و وان پلاس 11"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید