گوگل کارمندان Waze را اخراج می نماید

به گزارش اردکان خبر، دیجیاتو نوشت: گوگل میخواهد عایدی تبلیغاتی سرویس موقعیت یاب و نقشه Waze را با پلتفرم تبلیغاتی محصولات مرتبط با نقشه خود ادغام کند و به همین علت بعضی کارمندان آن کار خود را از دست خواهند داد.

گوگل کارمندان Waze را اخراج می نماید

کریس فیلیپس که بخش نقشه های گوگل با نام Geo را مدیریت می نماید، در ایمیلی به کارمندان این شرکت گفته است که غول فناوری می خواهد به جای استفاده از یک سیستم تبلیغاتی جداگانه، در Wa ze از پلتفرم تبلیغاتی گوگل استفاده کند. همین حرکت منجر به اخراج بعضی کارکنان آن خواهد شد.

فیلیپس در این ایمیل نوشت: ما تصمیم گرفته ایم که فرایند عایدیزایی به وسیله تبلیغات Waze را مانند گوگل مپس، به سازمان تجارت بین المللی (GBO) منتقل کنیم. متأسفانه، این امر منجر به کاهش نقش های متمرکز بر عایدی تبلیغاتی Waze ازجمله فروش، بازاریابی، عملیات و تجزیه وتحلیل می گردد.

فیلیپس در ایمیل خود اشاره ننموده است چه تعدادی از کارمندان Waze که مجموع آن ها بیش از 500 نفر است، اخراج خواهند شد.

Waze بعلاوه در بیانیه ای که با The Verge به اشتراک گذاشته، اخراج بعضی کارمندان را تأیید نموده است. کارولین بوردو، رئیس روابط عمومی Wa ze، در این بیانیه گفت: گوگل عمیقاً متعهد به رشد برند منحصربه فرد Waze، برنامه محبوبش و جامعه درحال رشد آن (داوطلبان و کاربران) است. ما به منظور ایجاد یک تجربه طولانی مدت بهتر و یکپارچه تر برای تبلیغ نمایندگان Waze، انتقال سیستم تبلیغاتی موجود آن را به فناوری Google Ads شروع نموده ایم. به عنوان بخشی از این تغییر، نقش هایی که بر کسب عایدی از تبلیغات Waze متمرکز شده اند، کاهش پیدا می نمایند و منابع و گزینه های انفصال از خدمت را مطابق با الزامات محلی در اختیار کارمندان قرار می دهیم.

گوگل چند ماه قبل اعلام نموده بود که میخواهد Waze را به تیم Geo اضافه کند؛ گروهی که شامل محصولاتی مانند گوگل مپس، گوگل ارث و Street View نیز می گردد. در آن موقع، غول فناوری هیچ اشاره ای به تعدیل نیروی کارمندان آن ننموده بود. گوگل در سال 2013، این سرویس را به مبلغ 1.3 میلیارد دلار خریداری کرد.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 7 تیر 1402 بروزرسانی: 7 تیر 1402 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 1318

به "گوگل کارمندان Waze را اخراج می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل کارمندان Waze را اخراج می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید