احتمال عرضه ایرپاد جدید در ماه آینده

به گزارش اردکان خبر، با اینکه اپل سال 2019 از مدل جدید ایرپاد رونمایی کرد و در همان سال هم ایرپاد پرو از راه رسید، اما شایعات حاکی از آنند که ایرباد جدیدی در راه است و ماه آینده (مه) به جمع خانواده ایرپادهای اپل اضافه خواهد شد.

احتمال عرضه ایرپاد جدید در ماه آینده

جان پراسر (Jon Prosser) افشاگر مسائل مربوط به اپل از کانال یوتیوبی Front Page Tech توییتی منتشر کرده و در آن مدعی شده ایرپاد جدید آماده عرضه است و احتمالاً همراه با مک بوک پرو جدید که آن هم شایعه شده ماه آینده روانه بازار می شود، به بازار عرضه خواهد شد.

اگرچه هنوز اطلاعات کاملا دقیقی در دسترس نیست، اما این ایرباد می تواند نسل سوم ایرپاد معمولی و یا حتی نسخه ارزان قیمت ایرپاد پرو بدون قابلیت حذف نویز فعال به نام ایرپاد پرو لایت (Airpods Pro Lite) باشد که اوایل سال جاری میلادی شایعه عرضه آن منتشر شد.

این شایعه اولین بار توسط یک خبرگزاری تایوانی به نام Digitimes مطرح شد که در گزارش خود در مورد محصولاتی که قرار است در این کشور تولید شوند، به نام ایرپاد پرو لایت نیز اشاره و تاریخ عرضه آن را سال 2020 گفت.

اولین مدل ایرپاد اواخر سال 2016 به بازار عرضه شد و همانطور که پیش تر گفته شد مدل جدید آن نیز اوایل سال 2019 از راه رسید، به همین دلیل احتمال عرضه یک مدل ارزان قیمت در سری ایرپاد پرو در آینده نزدیک، بیشتر از عرضه یک مدل کاملاً جدید است.

با این وجود در حال حاضر نمی توان با قطعیت در مورد ایرپاد جدید و همچنین سری جدید مک بوک پرو صحبت کرد. با انتشار شایعات جدید، احتمال اضافه شدن عضو جدید به خانواده های این دو محصول نیز بیشتر می شود.

منبع : دیجیاتو

منبع: آی تابناک
انتشار: 3 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 16

به "احتمال عرضه ایرپاد جدید در ماه آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال عرضه ایرپاد جدید در ماه آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید