تعویض پلاک در همدان به صورت زوج و فرد انجام می شود

به گزارش اردکان خبر، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در مرکز تعویض پلاک، بر اساس شماره انتظامی زوج و فرد خدمات رسانی به مراجعه کنندگان ارائه می شود.

تعویض پلاک در همدان به صورت زوج و فرد انجام می شود

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ علی فکری اظهار کرد: مرکز تعویض پلاک یکی از پرخطرترین محل ها در زمینه بروز کرونا ارزیابی می شود چرا که ازدحام و شمار مراجعه کنندگان به این مرکز بسیار زیاد است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: سال 98، 24 هزار خدمت به دارندگان خودروهای نو شماره و 90 هزار خدمت به افرادی که برای نقل وانتقال خودرو مراجعه کرده بودند در این مرکز ارائه شد و درمجموع حدود 400 هزار نفر به این مرکز تردد داشتند.

وی اضافه نمود: پس از شیوع کرونا این مرکز به عنوان یکی از محل های پر ریسک با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا تعطیل شد و به تازگی بازدیدی از این مرکز اجرا شده تا بتوان پروتکل های بهداشتی لازم را برای فعالیت دوباره این مرکز فراهم کرد.

سرهنگ فکری بیان کرد: تلاش پلیس راهور همدان جلوگیری از حضور مردم در فضای سربسته و تلاش برای فراهم کردن امکان حضور مراجعه کنندگان در فضای سرباز، کاهش بار مراجعه شهروندان به غرفه های پیش بینی شده و کم کردن زمان شماره گذاری است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان بیان کرد: در این راستا در گام نخست طرح زوج و فرد پیش بینی شده است اما در صورت تداوم ازدحام شهروندان در روزهای نخست، شماره گذاری بر اساس رقم نخست پلاک انجام می شود؛ یعنی به ترتیب برای هر یک از شماره ها یک روز برای دریافت خدمات پیش بینی می شود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 3

به "تعویض پلاک در همدان به صورت زوج و فرد انجام می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعویض پلاک در همدان به صورت زوج و فرد انجام می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید