تلاش نمایندگان برای جذب اعتبارات بیشتر در بخش های بهداشت و درمان

به گزارش اردکان خبر، خبرنگاران/خوزستان نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش همه نمایندگان در این فصل که فصل بودجه بندی است، جذب اعتبارات و بودجه های بیشتر برای همه بخش های بهداشت، درمان و آموزش است که این تلاش ها ادامه دارد.

تلاش نمایندگان برای جذب اعتبارات بیشتر در بخش های بهداشت و درمان

سید کریم حسینی در مرنام تکریم رئیس سابق و معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز که امروز (28 آذرماه) برگزار گشت، با تقدیر از زحمات دکتر ابول نژادیان و تبریک به دکتر سرمست اظهار کرد: قطعا دانشگاه علوم پزشکی اهواز ظرفیت غنی و بالایی از اساتید و ذخایر علمی کشور در حوزه های بهداشت، درمان و آموزش است که مدیریت و هدایت آن برای کنندگان مجلس و مردم بسیار حیاتی است.

به گزارش خبرنگاران، وی افزود: وجود مدیران توانمند، پاکدست و پر تلاش برای هر حوزه ای مهم است اما برای حوزه بهداشت و درمان بسیار مهم تر است.

کننده اهواز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بر اساس رویه و سنت تغییر و تحول، آمدن و رفتن مدیران و روسای دانشگاه ها امری طبیعی است. در شرایط کرونا دکتر ابول نژادیان و همکاران شان در همه حوزه ها تلاش شبانه روزی داشتند و باید از حضور چنین مدیرانی تشکر کنیم اما با کمال تاسف صحنه هایی می بینیم که زبان شکر، رویه خوبی در پیش ندارد. این دوره، سخت و همراه با مسائل و معضلات کشوری بود که این تلاش ها شایسته تقدیر است. تلاش های دکتر ابول نژادیان در همه حوزه ها به ویژه حوزه زیرساختی ماندگار خواهد بود.

وی گفت: این تغییر باید منجر به حرکت به سمت شرایط مطلوب تر و تقویت مدیریت این مرکز علمی باشد و تلاش کنندگان نیز بر این اساس است. تا به امروز تلاش کرده ایم ارتباط بین دانشگاه و مردم برای خدمات بهتر، تقویت شود. همچنین در راستای ارتباط بین دانشگاه و وزارت بهداشت، برای جذب بیشتر امکانات و بودجه تلاش کرده ایم.

حسینی افزود: توجه بیش از پیش تمامی سطوح وزارت بهداشت به خوزستان یک خواسته و مطالبه بحق است زیرا در برخی برهه ها استان خوزستان با عقب ماندگی روبرو شد.

وی افزود: تلاش همه کنندگان در این فصل که فصل بودجه بندی است، جذب اعتبارات و بودجه های بیشتر برای همه بخش های بهداشت، درمان و آموزش است که این تلاش ها ادامه دارد.

کننده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیار شاد هستیم که پرچم مدیریت به دست دکتر سرمست افتاد. قطعا شخصیت های بزرگی در این دانشگاه و بدنه مدیریتی داریم که رقابت در خدمت را در پیش گرفته اند اما قرعه به نام دکتر سرمست افتاد. برادران عزیزی که به وزارت خانه ها معرفی شدند، با کنندگان ارتباط داشتند و تلاش کردند این جایگاه خدمت را به دست بیاورند؛ قطعا در کنار دکتر سرمست می توانند این تلاش ها را بیشتر کنند. همدلی و همراهی مسئولان یک ضرورت است که این مساله در این دانشگاه می تواند مهم تر باشد.

وی افزود: گفته شده که ممکن است وقت و همت دکتر سرمست برای رفع مسائل این دانشگاه و استان خوزستان جوابگو نباشد اما من شاهد مدیریت وی در سال های گذشته و تسلط وی بر مدیریت و پیش بردن امور دانشگاه بودم. وی تجربه، علم و سابقه این کار را دارد و قطعا در این برهه می تواند با کمک همه افراد در همه سطوح اهداف بالاتری دنبال کند و کنندگان نیز از ظرفیت مجلس در این زمینه استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 اسفند 1400 بروزرسانی: 25 اسفند 1400 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 1044

به "تلاش نمایندگان برای جذب اعتبارات بیشتر در بخش های بهداشت و درمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلاش نمایندگان برای جذب اعتبارات بیشتر در بخش های بهداشت و درمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید