خبرنگاران 14.5 درصد اعتبارات استان به اسفراین رسید

به گزارش اردکان خبر، بجنورد - خبرنگاران - فرماندار اسفراین گفت: 14.5 درصد بودجه امسال استان سهم این شهرستان است که تا به امروز 435 میلیارد ریال آن ابلاغ شده است.

خبرنگاران 14.5 درصد اعتبارات استان به اسفراین رسید

طاهر رستمی، چهارشنبه در نشست کمیته برنامه ریزی این شهرستان گفت: از سر جمع اعتبارات استانی و شورای برنامه ریزی استان که برای پروژه های زیرساختی اختصاص می یابد، در مراحل بعدی به ارقام دیگری نیز به اعتبارات شهرستان اضافه نموده خواهد شد.

وی پروژه های نیمه تمام را از دغدغه های این شهرستان برشمرد و اضافه کرد: در سالهای گذشته کوشش شد تا تعدادی از این پروژه ها تکمیل شده و به بهره برداری برسد اما همچنان تعدادی از این طرح ها باقی مانده که طولانی شدن مدت بهره برداری این پروژه ها، مردم را خسته نموده است.

رستمی گفت: کوشش می کنیم سال جاری پروژهای نیمه تمام شهرستان با اولویت پروژه های با پیشرفت فیزیکی بالاتر به بهره برداری برسد.

فرماندار اسفراین اضافه کرد: با اعتبارات خوبی که از محل سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی، اعتبارات استانی و تملک دارایی ها به شهرستان اختصاص یافته طرح های خوبی تا هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید و سایر پروژه های نیمه تمام که پیشرفت فیزیکی بالایی دارند نیز تا سرانجام سال بهره برداری خواهند شد.

دبیر کمیته برنامه ریزی شهرستان اسفراین نیز در این نشست گفت: اعتبارات مصوب شهرستان اسفراین در سال 98 از همه منابع اعتباری 936 میلیارد ریال بود که 503 میلیارد ریال آن تخصیص یافت.

خداکرم مولایی افرود: میزان تخصیص اعتبارات سال گذشته شهرستان 53 درصد بود که برای 244 پروژه که اعتبار مصوب داشته، هزینه شده است.

وی اضافه کرد: به طور میانگین هر دستگاه در سال گذشته 6 پروژه از این محل داشته که بیشترین میزان پروژه ها مربوط به جهاد کشاورزی با 22 طرح بوده است.

شهرستان 120 هزار نفری اسفراین در 60 کیلومتری جنوب شرقی بجنورد واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 114

به "خبرنگاران 14.5 درصد اعتبارات استان به اسفراین رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 14.5 درصد اعتبارات استان به اسفراین رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید