خلیلیان: 15 اردیبهشت فوتبال بازگشایی نمی گردد

به گزارش اردکان خبر، سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: 15اردیبهشت ماه مسابقات و تمرینات فوتبال شروع نمی گردد.

خلیلیان: 15 اردیبهشت فوتبال بازگشایی نمی گردد

به گزارش خبرنگاران، مهرداد خلیلیان در گفت وگو با برنامه ورزش تعطیل نیست، شبکه ورزش در خصوص جلسه ای که امروز ستاد مقابله با کرونا در ورزش برگزار کرد، و اینکه تمرینات و مسابقات فوتبال قرار است از چه زمانی شروع گردد، گفت: بی تابی نکنید در حال حاضر کرونا در خانه و بیمارستان های ما هنوز هست. اگر می بینید با کاهش طغیان ویروس کرونا روبرو هستیم دلیلش زحمات کادر درمانی در اسفند و فروردین است.

امروز هم در جلسه ای که سه رئیس فدراسیون و سهیل مهدی از سازمان لیگ حضور داشتند، در خصوص مسائل مختلف گفت وگو کردیم. پورعلی از بدنسازی، ایلخانی از فدراسیون نجات غریق، بودند. و مقرر شد در صورتی که شرایط مهیا گردد، به بازگشایی باشگاه ها با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی که ستاد ملی مبارزه با کرونا ابلاغ می نماید، انجام گردد.

وی در خصوص اینکه آیا به زودی شاهد بازگشایی مسابقات فوتبال و باشگاه های ورزشی هستیم یا نه، گفت: نمی توان گفت که به بازگشایی خیلی نزدیک و خیلی دور هستیم. هنوز شرایط ویروس ناشناخته است. جامعه ورزش هم شرایط خودش را دارد. و آنها نیز مثل بقیه مردم جامعه با مسائلی روبرو هستند که ستاد مقابله با کرونا در ورزش به این مسائل واقف است.

خلیلیان در خصوص اینکه 15 اردیبهشت اجازه داده می گردد تا تیم ها تمرینات خود را شروع نمایند یا نه، گفت: نه در آن تاریخ نمی گردد. تمام چیزهای که در حال حاضر هم در کشورهای همسایه و هم از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص تاریخ ها بیان می گردد حدس است. باید شرایط کرونا آنالیز گردد. هنوز هیچ تصمیمی در این رابطه گرفته نشده است.

وی در خصوص شرایط باشگاه های بدنسازی و فدراسیون نجات غریق و استخرها گفت: در این موارد هم در حال آنالیز شرایط هستیم. همه مسائل باید لحاظ گردد. اینگونه نیست که فقط بگوییم یک باشگاه 50 متری است و باید باز گردد. باید تمام پروتکل های بهداشتی، گندزدایی و مسائل بهداشتی را دید و آنالیز کرد.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در خصوص اینکه نظر خود مسعودسلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در خصوص راه اندازی مجدد مسابقات و بازگشایی باشگاه ها چیست، گفت: دو روز پیش آخرین اطلاعات را سلطانی فر از بنده دریافت کرد. او هم به طور کامل به شرایط ورزش از فوتبال تا باشگاه بدنسازی مطلع است. وزیر ورزش هم به طور مداوم با دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت در تماس است و خواستار حل مسائل است اما همه چیز باید بر اساس تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا، گرفته گردد.

  • مهدی: منتظر اعلام تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 32

به "خلیلیان: 15 اردیبهشت فوتبال بازگشایی نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلیلیان: 15 اردیبهشت فوتبال بازگشایی نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید