عملیات اجرایی پروژه بازسازی پل خمام رود سنگر آغاز شد

به گزارش اردکان خبر، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، عملیات اجرایی پروژه بازسازی پل خمام رود سنگر آغاز شد.

عملیات اجرایی پروژه بازسازی پل خمام رود سنگر آغاز شد

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

محمدرضا احمدی سنگری در حاشیه شروع عملیات اجرایی پروژه بازسازی پل خمام رود سنگر اظهار کرد: ما شرمسار مردم هستیم که پس از 42 سال اکنون عملیات بازسازی پل خمام رود سنگر شروع می گردد.

نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام در مجلس اضافه نمود: باعث تاسف است که تمام معادن شن و ماسه، رودخانه ها و جاده سنگر بدلیل بعضی مدیریت های نادرست نابود شد اما این پل که از مطالبات به حق مردم است، اکنون بازسازی می گردد.

وی گفت: در نهایت با پیگیری هایی که انجام گرفت، شاهد شروع عملیات بازسازی این پل هستیم و کوشش ها ادامه دارد تا در بازه زمانی یک سال آینده پل خمام رود سنگر به بهره برداری برسد.

احمدی ادامه داد: علاوه بر این پل سربنده نیز سالهای سال است که متاسفانه رها شده، حتی یک خانواده با ماشین از روی این پل به رودخانه سقوط کردند و غرق شدند؛ اعتبارات این پل هم پیش بینی شده بزودی شاهد عملیات بازسازی پل سربنده نیز خواهیم بود.

این نماینده مجلس توضیح داد: جاده رشت-سنگر هم از دیگر پروژه هایی است که از بعد از جنگ جهانی دوم به همین صورت باقی مانده و متاسفانه شاهد کشته ها و زخمی های فراوانی در این محور هستیم. یک مرحله 5 میلیارد تومان برای بازسازی روکش آسفالت محور رشت به سنگر از سازمان برنامه و بودجه دریافت شد و در مرحله دوم نیز مجدد 3 میلیارد تومان اعتبار برای تعریض و بهسازی این محور تامین اعتبار شد؛ همچنین 10 میلیارد تومان از اعتبارات مجلس برای محور رشت به سنگر پیش بینی شده که بتوانیم علمیات بهسازی و تعریض محور باند سراوان به امامزاده هاشم را در دستور کار قرار دهیم.

وی اضافه نمود: مجموعا این پروژه به آزادراه رشت - قزوین متصل خواهد شد و از بار ترافیکی در محور می کاهد. پیمانکار آماده اجرای عملیات است و متعهد شده پروژه را 18 ماهه به اتمام برساند در کوشش هستیم تا موانع موجود را رفع کنیم.

نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام در مجلس بیان نمود: بخش سنگر آنطور که باید مورد توجه قرار نگرفته و این مایه تاسف و خجالت برای من مسئول است که در بین این مردم هستم، اما مردم از داخل آب رفت و آمد می نمایند.

منبع: همگردی
انتشار: 17 تیر 1400 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 752

به "عملیات اجرایی پروژه بازسازی پل خمام رود سنگر آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات اجرایی پروژه بازسازی پل خمام رود سنگر آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید