ماجدی: سلامت کادر فنی و بازیکنان همیشه برای فدراسیون اولویت بوده است، تا الان مجوز برگزاری اردوها به ما ابلاغ نشده است

به گزارش اردکان خبر، رئیس کمیته جوانان فدراسیون گفت: در تلاش هستیم با هماهنگی کمیته پزشکی اردوهای تیم های نوجوانان و جوانان را از سر بگیریم.

ماجدی: سلامت کادر فنی و بازیکنان همیشه برای فدراسیون اولویت بوده است، تا الان مجوز برگزاری اردوها به ما ابلاغ نشده است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، میرشاد ماجدی، رئیس کمیته جوانان فدراسیون مطرح نمود: طی هفته های اخیر برنامه ریزی مربوط به برپایی اردوهای تیم های نوجوانان و ایران جوانان انجام شد. پس از آن یک اردوی تیم نوجوانان برگزار شد و سپس مقرر بود اردوی تیم جوانان انجام شود که بعد از تست و مثبت شدن پاسخ تست چند بازیکن مجبور به تعطیلی اردو شدیم.

وی ادامه داد: همیشه سلامت کادر فنی و بازیکنان ملی اولویت فدراسیون فوتبال بوده است. به همین دلیل جلسات متعددی با کمیته پزشکی فدراسیون برای برگزاری اردوها برگزار کردیم، هر چند که تا به امروز مجوز برگزاری اردوها به ما ابلاغ نشده است.

رئیس کمیته جوانان درباره زمان احتمالی برگزاری مسابقات نوجوانان و جوانان جام ملت های آسیا گفت: هنوز هیچ برنامه ای از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا در این باره ابلاغ نشده است. با این وجود در تلاش هستیم با هماهنگی کمیته پزشکی اردوهای تیم های ملی نوجوانان و جوانان را از سر بگیریم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 آذر 1399 بروزرسانی: 14 آذر 1399 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 357

به "ماجدی: سلامت کادر فنی و بازیکنان همیشه برای فدراسیون اولویت بوده است، تا الان مجوز برگزاری اردوها به ما ابلاغ نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجدی: سلامت کادر فنی و بازیکنان همیشه برای فدراسیون اولویت بوده است، تا الان مجوز برگزاری اردوها به ما ابلاغ نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید