یک مدیر ارشد ایرانی گوگل: تحریم گوگل لنز برداشته شد

به گزارش اردکان خبر، دیجیاتو: ایمان رحمتی زاده با انتشار توییتی گفت محدودیت گوگل لنز برای کاربران ایرانی برداشته شده است. به گفته این مدیر ارشد گوگل، تا آدینه این سرویس در اختیار تمامی ایرانی ها قرار خواهد گرفت.

یک مدیر ارشد ایرانی گوگل: تحریم گوگل لنز برداشته شد

گوگل لنز یکی از پرکاربردترین سرویس ها و اپلیکیشن های گوگل است که امکانات متنوعی را در اختیار کاربران قرار می دهد، جستجو در موتور جستجو گوگل براساس تصاویر، امکان تشخیص بیماری های پوستی و... از جمله ویژگی های این سرویس است.

اما چندین سال است که دسترسی به این ابزار محبوب و پرکاربرد گوگل، برای ایرانی ها وجود ندارد. اگر با آی پی ایران قصد استفاده از این سرویس را داشتید با خطای 403 روبرو می شدید و تنها راه، استفاده از ابزارهای تغییر آی پی بود.

اما به نظر می رسد با پیگیری های صورت گرفته، این سرویس به زودی در اختیار تمامی کاربران ایرانی قرار خواهد گرفت. ایمان رحمتی زاده یکی از مدیران ارشد فایربیس گوگل با انتشار توییتی خاطرنشان کرد:

خبر خوش اینکه بلاک Google Lens برداشته شده و تا آدینه باید به 100٪ کاربرهای ایرانی رولاوت بشه. Image Searchهم باید کار کنه (نه؟) فقط اگر لطفا تست کنین وقتی لنز درست شد آیا ترجمه از تصویر با اپ translate هم درست میشه یا نه؟

لازم به یادآوری است اگر همچنان امکان استفاده از سرویس گوگل لنز را ندارید بایستی تا آدینه منتظر بمانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 8 شهریور 1402 بروزرسانی: 8 شهریور 1402 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 1340

به "یک مدیر ارشد ایرانی گوگل: تحریم گوگل لنز برداشته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک مدیر ارشد ایرانی گوگل: تحریم گوگل لنز برداشته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید