محموله نو واکسن برکت به قزوین رسید

به گزارش اردکان خبر، مدیرگروه بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی قزوین از تحویل یک محموله تازه شامل 10 هزار دز واکسن برکت به استان اطلاع داد.

محموله نو واکسن برکت به قزوین رسید

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از قزوین ، فیض الهی مدیرگروه بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی از تحویل یک محموله نو شامل 10 هزار دز واکسن برکت به استان اطلاع داد و گفت:این محموله از امروز برای تزریق نوبت دوم استفاده می گردد.

وی اضافه نمود: در صورت تحویل محموله بیشتر به استان دز اول به متقاضیان واکسن برکت هم تزریق می گردد.

مدیرگروه بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی قزوین در ادامه گفت: کسانی که تا کنون واکسینه شده اند می توانند برای دریافت کارت واکسن دیجیتال به سامانه salamat.gov.ir مراجعه نمایند.

فیض الهی اضافه نمود: با توجه به اینکه در آینده ای نزدیک هر گونه خدمات دهی مشروط به داشتن کارت واکسن است از هم استانی ها درخواست می گردد بریا تزریق واکسن اقدام نمایند.

وی اضافه نمود: کسانی که هم به دلایل فنی شماره سریال واکسن آن ها ثبت نشده باشد به زودی از سوی وزارت بهداشت مشکل حل خواهد شد.

مدیرگروه بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی قزوین در پاسخ به این سوال که با توجه به پوشش 70 درصدی واکسیناسیون چرا در بعضی از نقاط استان از جمله بخش رامند بویین زهرا واکسیناسیون کمتر از 50 درصد اجرا شده است، گفت: همزمان با راه اندازی مراکز واکسیناسیون در نقاط شهری بعضی از روستاییان به این مراکز مراجعه کردند و مشخصات آن ها در سامانه شهری ثبت شده است.

فیض الهی اضافه نمود: با رونق گرفتن واکسیناسیون ظرف هفته آینده پوشش واکسیناسیون در روستا ها افزایش خواهد یافت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 مهر 1400 بروزرسانی: 25 مهر 1400 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 885

به "محموله نو واکسن برکت به قزوین رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محموله نو واکسن برکت به قزوین رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید